Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarvitsisin motivaatiota. Aloitin dieetin tällä viikolla ja hirveästi tekisi mieli kaikkea kiellettyä. Tsempatkaa mua jatkamaan. Olis tarkoitus saada 4-6 kiloa pois, BMI 25 tällä hetkellä. Meneeköhän ton poissaantiin pitkäkin aika? Arvio auttaisi jatkamaan tän nihkeän alun yli.

Kommentit (7)

Itse kärvistelen samojen "himojen" kanssa. SB:ä takana kuusi päivää. Ne mieliteot menee aika nopeasti ohi, jos yhtään lohduttaa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyt on pudonntu paino reilut 9 kiloa:)

Vielä ajattelin pudottaa surin piirtein saman verran lisää..

Ekat 2 viikkoo on tosiaan vaikeimmat, mutta sen jälkeen TOSI helppoa ja koko ajan saa syödä niin paljon kun jaksaa ja lisätä hiilareitakin, silti vaan paino putoaa:D

SUPER hyvä dietti!!

ja painon pudota n. 3 kg ekan viikon aikana. Eli syötkö jotain kuitenkin väärin? Vaihda ympäristöä, jos mahdollista, jos kokoajan pyörii ruoka mielessä. Ihan sama jos olet 50g hiilihydraatteja dieetillä, silloinkin putoaa se 500g vuorokaudessa, olisko se sulle helpompaa?

kahden viikon aloitusdiettiä vaihetta 1 niin on ymmärrettävää että ruoka himottaa.

Ole täysin 100 % ohjeiden mukaisesti niin himot katoaa. Kerroit syöneesi hedelmiä ja se selittää asian täysin. Hedelmissä on sokereita jotka ovat hiilihydraatteja ja siksi himoitset syötävää.

Et toimi niin kuin pitäisi. Minulla hävisi ruoan himo täysin kun olin orjallisesti dietillä.

South Beach -dieetin kehitti miamilainen kardiologi Arthur Agatston ja kirja on saatavilla suomeksi niin ymmärrät miksi et ole onnistunut.

Olen noudattanut dieettiä tammikuusta ja 25,5 kg on lähtenyt pois. Aloitusjaksolla olin kolme viikkoa ja sitten siirryin kakkosvaiheeseen.

Tsemppiä, jos haluat niin onnistut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat