Vierailija

Siskoni muutti muutaman hetken tunnettuaan yhen tyypin kans kimppaan ja nyt sisko jätti sen.. Mies tietää mun ja äitini numeron ja on soitellu ja laittanu viestejä joissa mouruaa et kun saatais sisko palaamaan, kun hän NIIIIN rakastaa.. :/

No nyt mulla meni pinna ja laitoin miehelle viestin et paras olis jos hävittää meijän numerot eikä enää oo yhteyksissä. Sisko ottaa häneen itse yhteyden jos niin haluaa, onhan hän jo aikuinen ihminen.. Lupasin viedä kännykkäni poliisille jos jatkaa yhteydenottojaan.

Mää oon tosi rauhallinen ja koitan pitää mölyt mahassa mut nyt en enää jaksanu. Mulla on kaks pientä lasta ja muutenkin tarpeeks hommaa, en tosiaan jaksa vastailla jonkun siskoni miesystävälle.

Nyt sitten alko harmittaan kimpaantumiseni, en kuitenkaan ole yhtään erimieltä vaan tavasta jolla kirjotin.

Mielipiteitä? Pitäiskö pyytää anteeks hermostumista? Vai pitäiskö vaan homman olla jos se vaikka usko tolla et en jaksa?

Kommentit (8)

Kun se ei jaksa puhua koko miehestä.. Haluaa pitää meijät erossa koko asiasta! Miehelle sanoi ettei soita meille ja toinen kuitenkin soittaa tai viestittää..

Ajattelin sanovani siskolle että mies pyysi ottamaan yhteyttä. Mutta tän kerran, nyt pitäis mun numero olla pois mieheltä ja jos sisko ei sille soita niin ei soita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun siskolla oli samanlainen mies ystävä joskus, joka ei osannut jättää häntä rauhaan. Kerran sitten juttelin hänen kanssaan pitkään ja kerroin, että jos hän kerta oikeasti rakastaa siskoani, hän myös ymmärtää jättää hänet rauhaan, sillä se on myös rakkautta että kunnioittaa rakastamansa henkilön mielipidettä. Tämä keskustelu auttoi onneksi tässä asiassa ja ymmärsi jättää sisareni rauhaan...

Vierailija:

Lainaus:

Siskoni muutti muutaman hetken tunnettuaan yhen tyypin kans kimppaan ja nyt sisko jätti sen.. Mies tietää mun ja äitini numeron ja on soitellu ja laittanu viestejä joissa mouruaa et kun saatais sisko palaamaan, kun hän NIIIIN rakastaa.. :/

No nyt mulla meni pinna ja laitoin miehelle viestin et paras olis jos hävittää meijän numerot eikä enää oo yhteyksissä. Sisko ottaa häneen itse yhteyden jos niin haluaa, onhan hän jo aikuinen ihminen.. Lupasin viedä kännykkäni poliisille jos jatkaa yhteydenottojaan.

Mää oon tosi rauhallinen ja koitan pitää mölyt mahassa mut nyt en enää jaksanu. Mulla on kaks pientä lasta ja muutenkin tarpeeks hommaa, en tosiaan jaksa vastailla jonkun siskoni miesystävälle.

Nyt sitten alko harmittaan kimpaantumiseni, en kuitenkaan ole yhtään erimieltä vaan tavasta jolla kirjotin.

Mielipiteitä? Pitäiskö pyytää anteeks hermostumista? Vai pitäiskö vaan homman olla jos se vaikka usko tolla et en jaksa?

Jos uhkaa poliiseilla??

Musta se oli jo liian tiukkaa, mutta en jaksais tilannetta.. Siis ymmärrän jos mies haluaa olla siskoni kanssa mutta siskonihan sen päätöksen tekee missä on, miten mää sen muutan? Jankuttamalla et menis takasin? Pelkään pilaavani siskoni kans välit jos en tue, siis anna olla vaan.. :(

Siskolla on jääräpää ja on tosi äkkipikanen. Miehes sanoi mulle etten taida rakastaa siskoani -koska en koita pelastaa suhdetta.. :((

Mää vaan haluan olla ihan omissa oloissa enkä sotkeentua toisten elämään!

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat