Vierailija

Ymmärrän, että näissä on aina eroa kotimittauksen hyväksi, mutta mulla erot on aika huikeita. Ja kotimittari on " paras mahdollinen" mitä markkinoilla on -ainakin kaikki tekniset testit voittanut jne.

Onko ne terkkarin vanhanaikaiset " pumppumittarit" ihan luotettavia?! Jännitys mittaustilanteessahan voi vaikuttaa, mutta käsittääkseni enemmän yläpaineeseen? Mulla juuri alapaine on se mikä on kotona paljon alhaisempi. Esim. kotimittauksessa oli paineet 118/71 kun terkkarissa ne oli samana päivänä 122/88??? Olen noudattanut aina niitä puoli tuntia syömättä jne. ohjeita. Terkkarissa alapaineet voi nousta yli 90:nenkin, kotona tätä ei koskaan tapahdu.

Muilla kokemuksia?!

Kommentit (9)

kai se on jotenkin tiedostamatonta... että pelkää sieltä tulevan huonoja tuloksia.

Onko muilla kokemuksia noista kotimittareista? Mistä voi olla varma, että mittari näyttää oikein? Ostamani mittarin ohjeissa väitetään, ettei sitä tarvitsisi ainakaan pariin vuoteen kalibroida eli pitäisi toimia oikein.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja onhan niitä muitakin ohjeita, että ei saa puhua kun mitataan ja pitää vähän rentoutua ja istua alas ennen mittausta... Ainakin sairaalassa ollessani näitä noudatettiin aika tarkkaan.

ap

Sitten voin terkkarinkin kanssa katsoa niitä oman mittarin tuloksia, kun vaikutti vähän epäuskoiselta sanoessani, että kotona tulee tosi hyviä lukuja ;)

ap

Minun kotimittarini antaa vastaanotolla samanlaisia tuloksia kuin terkkarin mittari. Eroa kotiin on niin ylä- kuin alapaineissakin 10-30 pykälää riippuen käyntikerrasta ja siitä miten paljon pelottaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat