Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

miehestään jos ei mitään kuulu!

Matkalla siis mukana n.10miestä ja taatusti olisin kuullut ekana jos miehelleni olisi jotain sattunut! Meillä 1v lapsi ja 9 vuotias erityislapsi, mutta ei siis 2 päivää kiinnostanut kysyä mitä kotiin kuuluu.. Mitäs sinä olisit mieltä?

Sivut

Kommentit (33)

Meillä mies soittaa joka ilta nukkumaan mennon aikoihin ja päivälläkin jos vaan on mahdollista, kun on matkoilla. Tekstareita en saa mieheltäm´ni juuri koskaan - hän inhoaa niiden näpyttelemistä.

Taisi olla syyllinen olo. Tuo selitys taas kuulostaa kyllä ihan miehen keksimältä, sen verran typerä on. Huomaa selityksessä muuten syyttävä sävy - yrittää syyttää sinua, ettet vaan keksisi kysyä, kenen kanssa tuli muhinoineeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo, olen näistä matkoista (matkustaa jonkin verran) ollut aina huolissani, koska luottamus on ollut tiukassa aina (syystäkin).

Ja en ole valinnut matkustavaa miestä, nämä matkat alkoivat kun asuimme jo yhdessä (työnkuva muuttui).

Minua loukkaa kyllä tuo ettei ottanut (lähinnä lasten takia) kotiin yhteyttä. Olen jopa hyväksynyt, ettei meillä niin ole mitään erityistä puhuttavaa. En itsekään varmasti matkalla miestäni ikävöisi, mutta lapsien kuulumiset kiinnostaisi ja ne päivittäin kysyisin aivan varmasti.

Vaikea on ymmärtää, mutta pakko kai se on hyvksyä, että mies on muuttunut tai sitten aina ollut varsin itsekäs. Itselleni kerääntyy aika paljon vastuuta vain näin, mies keskittyyä vain työhön.

Niin ja tämä on nyt vain 1 esimerkki mieheni käytöksestä. Olen muitakin esimerkkejä tänne antanut ja niihinkin täällä saanut samaa palautetta, että itsekäs/pettää jne. eli en taida olla turhan vainoharhainen. Pariterapiaan taitaa olla meillä tarvetta todella..

Kiitos viesteistänne!

-ap

Tämä palsta on mielenterveydelle vaarallinen kun aina ja joka tapauksessa kaikki toitottavat näitä " toinen nainen" /" mies pettää" -juttuja. Ei miehille soittelut ole yhtä tärkeitä kuin naisille ja joskus aika kiitää niin ettei ehdi ajatella kotioloja; tällainen irtiotto silloin tällöin sallittakoon. Jos ei miehestä kuulu ja haluaa jutella, silloin paranee itse soittaa. Ap:ta kehottaisin rauhoittumaan ja unohtamaan koko asian. Ensi kerralla soita tai tekstaa itse jos miehestä ei ala kuulua.

ja muutenkin ruveta tekemään sellaisia itsekkäämpäi juttuja?

Äsken tuli kotiin oli tehnyt lämpimät voileivät (meillä on miehelle aina ruoka pöydässä ja koti siistinä) kun tulee kotiin.

Niin teki mieli sanoa, että tässä leivät ala Huono Vaimo.

jotenkin olen ihan poikki mieheen( on tässä taustalla pitkäaikainen salasuhde työkamuun ei seksiä,mutta henkisesti hyvin tiivis suhde).

Miten tästä selviän pää pystyssä?

Ideoita?

-ap

on sitä mieltä, että hyvä vaimo olisi soittanut ja ollut huolissaan?

Itse olen täällä vastuussa lapsista ja aika poikki monesti miksi minun olisi pitänyt vielä hänestä huolehtia kun hän on vieraassa maassa. ja kyllä kovin oli iloista poikaa kun matkaan lähti.. : (

-ap

ja miehellä kokouksia ja liikelounaita , että tämä nyt vaan on luontevinta, että hän on viestitellyt + soittanut kun on ollut aikaa. '

-ap

Meillä ei " lasketa" kuka soittaa ja milloinka.

Mies usein monta päivää kestävillä työmatkoilla. Jos siitä ei kuulu mitään, mä tai lapset soittaa itse isille hyvän yön soitot.

Jos mies on tilanteessa, että ei voi vastata, niin soittaa heti kun voi (eli esim. illallisilla menee veskiin ja soittaa heti kun mahdollista).

Ei siellä matkalla aina hauskaa ole ja kun ajatukset on kiinni työssä, niin ei muista ajankulua ja soittaa kotiinkaan.

On vähän outoa jos ei kahteen päivään soita varsinkin jos on ennenkin ollut tapana soitella. Minusta miehen kuuluu soittaa koska hänellä voi siellä olla sellaista menoa ettei halua häirintää. En sitten tiedä mitä miehelläsi on siellä ollut ettei ole kerinnyt soittelemaan. Vain hän itse tietää. Kysele häneltä!

Mutta aika itsekäs täytyy olla kun ei soittanut. Parisuhteessa toinen täytyy ottaa huomioon.

on minusta naisen " käsialaa" ei kuullosta yhtään mieheni selitykseltä.. joten itse ainakin luulen, että on puhunut tästä jollekin naispuoleiselle ihmiselle. en välttämättä usko pettämiseen (näitäkin epäilyjä on ollut) mutta jotain tosi outoa ja loukkaavaa tässä käytöksessä nyt on.

On ihan kiva kuulla miten muut ajattelisivat tilanteesta.

-ap

ilman syyttelyitä vieraissa käynnistä tms. Kerrot et sua miehen kommentti loukkas ja sä olit käsittäny ilmeseti väärin et mies soittaa kun ehtii. Näin vois saada asiaa selviimään ilman kovaa riitaa ja syyttelyitä. Marttyyriä ei kannata heti alkaa leikkimään.

Jos olisi ollut vieraan naisen kanssa, olisi luultavasti soittanut kaksi kertaa päivässä, jottei vaimolle olisi tullut mieleen sopimattomia.

Oma mieheni soittaa työmatkoilta vähintään pari kertaa päivässä, joskus tosi montakin kertaa. Ja tämä sama myös ulkomaan reissuilla.

Ja tuo " huono vaimo" sattuu tosi paljon! ITse ole tehnyt mitään " huonoa" , että on hänen mielstä huonon vaimon käytöstä odottaa, etät perheen isä soittaa tai viestittää kotiin edes kerran päivässä..

Tuntuu tosi pahalta!

Kiitos teille, nyt alan ymmärtämään, että se kuka tässä se huono on, on mies! Hän on vaan viime aikoina saanut minut itsekin luulemaan, että olen hysteerikko ja seinät päälle kaatuneen kotiäidin raato. : ('

-ap

Anna ap miehellesi anteeksi tuo, koska ehkä hänellä tosiaan vain oli niin hauskaa, ettei ajatellutkaan että kotiin pitäisi ilmoittaa mitään. Ja kiva kun kuitenkin soitit miehellesi, siinäpähän saitte vaihdettua kuulumiset ja nyt tiedät, että kaikki ok :)

PS: Paitsi että jos sua vieläkin korpeaa, niin puhukaa miehen kanssa sitten asia halki poikki ja pinoon KASVOTUSTEN, kunhan mies palaa kotiin.

ja kun olin myrtsi ja selitys ei kelvannut ja snaoin, että onpa siinä eriokoinen isä kun ei perheelle viestiä laita. niin sanoi mun olevan huono vaimo kun en ole ollut huolissaan ja soittanut.

(ja ollaan sovittu ette soita koska en halua häntä häiritä).

Mies ei tästä enempää puhu. ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat