Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Me ei olla nyt oltu miehen kanssa missään kuuteen vuoteen ja olisi kiva olla ainakin yksi yö pois kotoa. Täällä aina kommentoidaan kiivaasti, että esim. MLL on olemassa. Minusta tuntuu tosi hurjalta, että joku täysin tuntematon ihminen tulisi meille kotiin ja jättäisin vielä pienet lapset hänen kanssaan. Onko minusta tullut ylisuojeleva äiti, kun emme koskaan käy missään?

Kommentit (15)

En ehkä suoralta kädeltä yöksi, mutta ensin illaksi ja sitten kun ollaan tultu tutuiksi niin ehkä myöhemmin koko yöksi. Tuohon on kyllä vielä aikaa, nyt esikoinen vasta 2.

Poika 3,5 v. Päiväkodissa on ja naapurissa on ollut päiväseltään hoidossa sekä isovanhemmat ovat hoitaneet. Yöhoito ei ole onnistunut isovanhempien kunnon vuoksi. En jättäisi ainakaan yöksi vieraalle. Enkä muutenkaan ketä tahansa päästäisi ovesta sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyttö ollut 3kk asti pe-la yön mummulassa, koska aamulla menevät vauvauintiin.

Jo mun raskaanaoloaikana sovittiin, että vauvauinti on mummun ja vauvan yhteinen juttu :0)!

Tosi hienosti on sujunut, tyttö ei vierasta, ja nukkuu yönsä oikein hyvin myös mummulassa.

Siis niin että täti oli mulla apuna hoitamassa vauvoja illan. Oli kyllä oikein kiva ja näppärä hoitaja. ...eli voisin kyllä jättää lapset vieraan hoitoon muuten, mutta mua ärsyttää ihan kauheesti ajatus että jättäisin vieraan ihmisen kotiini niin etten itse ole paikalla!! Mieluusti veisin lapset johonkin hoitopaikkaan mutta en osaa kuvitella että ottaisin vieraan hoitajan kotiini esim. yöksi niin etten ole itse siellä. (joo, ehkä olen vähä outo)

Ja pisin aika on ollut n. 7-8 tuntia tosin. Mutta se ihminenhän tulee tutuksi kun tutustutte ja varsinkin jos lapset jo noinkin isoja! Turha kainous pois ja hoitaja tutustumaan ja hoitamaan lapsianne alkuun vaika lyhyiksikin ajoiksi. Sitten näette uskaltaako häntä jättää yön yli.

Ihan hyvin on voinuit jättää pienet lapset vaikka viikonlopuksi. Ollaan kyllä annettu kauhee liuta puhelinnumeroita (me, sukulaiset, ystävät), jos tulee joku hätä.

Me ei olla käytetty MLL, koska heille pitäis maksaa palkkaa niin vähän ja muutakin kautta ollaan saatu paljon hoitajia. Mutta tutuilla paljon hyviä kokemuksia MLL:n hoitajista. Ja monestihan, kun se MLL hoitaja käy, siitä saa ns vakkarihoitajan mikäli molemmat osapuolet ovat olleet tyytyväisiä :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat