Vierailija

Olen aina iltapäivisin ihan tolkuttoman väsynyt. Siis aamupäivällä käymme puistossa, teemme kotihommia ja olen energinen ja pirteä. Syömme lounaan. Sitten laitan lapset päikkäreille puolen päivän maissa. Teen jonkun pikkukotihomman max parikummentä minuuttia ja juon kupin kahvia. Sitten saatan käydä netissä, lukea lehtiä, kirjoja tsm rentoa hommaa. Mitä pidemmälle iltapäivä etenee sen uupuneemmaksi muutun. Se on ihan kauheaa. Tulee lähes päänsärkyinen olo ja tuntuu että voisin mennä nukkumaan. Nukkuminen ei kuitenkaan piristä. Nukahdan kyllä, mutta voisin nukkua miten kauan tahansa. Inhottaa, kun puolet päivästä kuluu ihan sumussa. Puoli neljän maissa pakottaudun tekemään ruokaa. Illalla en enää ole ihan yhtä väsynyt. Iltapäivät vaan ovat tuleet painajaisiksi - mikä tähän auttaa???

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taidan tehdä salaatin tästä lähtien, jos ei ole eilisestä jäänyt ja kokeilen tuota juustojuttua. Ehkä se tosiaan on niin, että olen syönyt vähän sitä ja tätä, mitä nyt sattuu kaapista löytymään - niin ei useinkaan tule kovin täysipainoinen ateria.

mutta siis kuinka muuttaisin niitä. Tässä tämän päivän kaikki syömiseni, hyvin tyypillinen päivä sen suhteen:

Aamulla söin puuron voisilmän kanssa, lasin maitoa ja lasin tuoremehua.

Lounaaksi siinä klo 12 söin palan tähteeksi jäänyttä lasagnea ja join kaksi lasia maitoa.

Puoli yhden maissa join kupillisine kahvia ja söin pienen palan omenapiirakkaa.

Tässä ihan kaikki mitä tänään olen syönyt. En napsinut mitään välillä.

Kertokaa mulle pliis yhden päivän ruuat ja summittaiset määrät, mitä voisin syödä ja siten kokeilla tuota. Haluaisin päästä tästä väsymuksestä nopeasti eroon. Tätä on jatkunut jo niin kauan kuin muistan ja nyt tuli pinna täyteen. Saanko muuten karpata, olen raskaana? (väsymys saattaa olla nyt vielä voimakkaampaa kuin tavallsesti raskauden takia, mutta ei se pelkästään siitä johdu - syksyllä oli ihan yhtä kauheaa, enkäm ollut raskaana)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat