Vierailija

Siis täähän on oikeesti ihan naurettavaa, mutta totta kuitenkin.

Keskustelin tässä männä viikolla netissä erään miehen kanssa yhteensä 7 tuntia. Kaikki oli mukavaa ja juttu luisti. Oikeesti oli kiva jutella tämän ihmisen kanssa. Kumpikaan ei oikein olisi halunnut lopettaa, ja lopuksi sainkin häneltä s-posti osoitteen. Keskustelussa kävi ilmi, että minä olen varattu, eikä mulla todellakaan ole tapana käyttäytyä niin. Nyt vaan jotenkin kolahti oikein kunnolla.

Otin sitten yhteyttä ja nyt tuo katala ihminen kohtelee mua kuin mä olisin jokin pahemman laatuinen virus tai tauti :(

Niin, että mikähän tässä nyt oikein on kuvio? Multa vaati toooosi paljon rohkeutta ensinnäkään ottaa yhteyttä ja kun sen sitten tein, vastaus oli aika kalsea. Kuten sanottu, mä en ole mitenkään kokenut tällaisissa asioissa ja nytkin mä hoen itselleni, että idiootti, mutta joku siinä vaan vetää mua puoleensa.

Tulkitkaa nyt joku ja antakaa jotain järkevää neuvoa :/

Kommentit (12)

korjatakseni tilanteen? Vai näytänkö vaan entistä tyhmemmältä? Mä nimittäin en ole eläissäni pettänyt ketään! Siksi tää niin oudolta tuntuukin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minusta se, mitä voit tehdä, on kertoa tälle miehelle, että ihan vain ystävänä haluaisit vielä joskus keskustella, mutta ei enempää. Mutta teet tietenkin niin kuin itsestäsi tuntuu. Jospa tilanne tästä selviää!

Vaikka siis sanoikin muuta.

Mutta tuo, että kertoisin haluavani olla ihan kaveripohjalla... Muuten hyvä ajatus, mutta nyt vaan tuntuu, että en enää kehtaa ottaa yhteyttä (lue:pahoittaa enempää mieltäni), joten miten silloin voisin saada viestini perille? Harmittaa vaan niin vietävästi :(

-ap-

Toisaalta voi olla tosi pettynyt ja ärtynyt kun käyttänyt sinuun aikaa eikä tiennyt että olet varattu. Hankkiudu eroon jos et kaipaa vaikeuksia, ehkä opit jotain.

vammasia joilla on aikaa vedättää ihmisiä. Tapaamiseen ei tule tietenkään. Huvittavat vaan itseään saamalla naisen ihan huumaantumaan. Nauravat paskaset naurut päälle ja merkkaavat viivan " valloitusten" vihkoon. Kostavat näin sen etteivät voi saada oikeasti naista. Siis kasvotusten. Ovat supliikkeja monen vuoden kokemuksella. Säälittävää puolin ja toisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat