Vierailija

Olemme olleet yhdessä n10v, kaksi lasta, uusi omakotitalo, MUTTA elämme kämppiksinä, toisen arvostaminen ja kunnoitus kadoksissa, läheisyys saati seksi ei voisi vähemmän kiinnostaa, riitelemme paljon. Ei kai tämä voi olla normaalia? Tuntuu etten voi kyllä jatkaa näin.

Kommentit (3)

Lienee tyypillinen tilanne kun on pitkään oltu aviossa ja eletty perhe-elämää, joka on täynnä tuttuja rutiineita. Elämässä pitää olla niitä piristysruiskeita välillä, yhdessä kahdenkeskisiä hetkiä tai reissuja tai yhteistä harrastusta tai muuta tekemistä ilman lapsia. Mutta myös koko perheen yhteistä puuhastelua johon kaikki ottavat osaa. Ja keskustelua, ihan kaikista asioista, ei pidä olettaa vaan puhua ja jakaa asiat. Kämppiksenä olo johtaa lopulta puhumattomuuteen ja vieraantumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yhen miehen kanssa, joka sanoi, että on entisen tyttöystävän kanssa vain kämppiksiä ja etsii samalla itselleen uutta asuntoa mutta ei ole vielä löytänyt....että just joo...Se treffaaminen loppui mulla siihen. Mies ois vielä halunut päästä harrastamaan seksiä. Luuliko se, että mä olen aivan tyhmä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat