Vierailija

onnistuu parhaiten? Mielelläni karppaisin jos saisin selvät ohjeet jossa on valmiiksi mitä voi syödä. Muuten otan sairaaladietin, kävin sen jo netistä penkomassa.

Onko muilla minkälaisia kokemuksia esim. sairaaladietistä? Ja mistä sen nimi muuten tulee?

Kommentit (13)

esim. paljolla liikunnalla. Pelkkä liikunta sinänsä ei laihduta tippaakaan, sen olen huomannut. Touhu on niin hidasta, että ehdin moneen kertaan masentua ja repsahtaa ennen kuin saan mitään tuloksia. Tarvitsen nyt motivaatiota!!!!! Vituttaa laihdutta aina! Jos joskus tosiaan laihtuisi, voisi sitten paremmin pysyäkin homma hanskassa. Sitä paitsi mulla on isot juhlat tulossa, jos rupean tässä hitaasti laihduttamaan, ehdin lahtua kuukaudessa noin 50 grammaa tällä " vittu normaalilla" menetelmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaatii ehkä parin tunnin perehtymisen, eli jos se on sinulle liikaa niin sairaaladieetillä sitten vaan...

Karppaus on todella yksinkertaista ja tehoaa!

T. Karppaamalla -5kg kuukaudessa

Ole tiukkana, älä sorru herkutteluun. Laihdut taatusti! Ei ole terveellistä mutta, kaikkihan sen tietää miten pitäisi laihduttaa. Itse laihduin tuolla tavalla 5kg nopeasti eikä kyllä ole kilot tulleet takaisin. Sain tuosta sellaisen potkun, että jaksoin jatkaa painon pudotusta (paino pysyi pitkään samana). Nyt painan 10 kg vähemmän kuin silloin kun aloitin tuon kuppikuurin. 5kg laihdutin tuolla kuurilla ja sen jälkeen 5 kiloa tasaisesti sitkeällä " painonvartijalinjalla" . Haluatko kysyä jotain?

että sitä käytetään sairaalassa jos pitää leikata joku lihava ihminen. Rasvakerrosten läpi kun ei pääse helposti puukon kanssa.

Suosittelen nutrausta. Googleta Nutrilett. Noita vähäenergisiä valmisteita on muitakin, tavallisista kaupoista saa.

itse olin 6kk kuppikeittodietillä ja näkkärillä ja kasviksilla ja ei menny lihakset mihinkään (tosi olis ollut kyllä mistä lähteä). Ja laihduin20kg 70kg alkupaino ja 50kg lopuksi (162cm pituus).

Nyt en saa enää samaa aikaseksi kun on ikää ja lapsia ja paino taas tuon 70kg. 10 vuotta paino pysyi tuossa noin 50-55kg.

lähtivätkin ja usein vielä korkojen kanssa. Ei siis ole kiduttamisen arvoista.

Kokeile ihan vanhanaikaista konstia, ja:

1) Käy vetämässä pari puolen tunnin reipasta kävelylenkkiä päivittäin (yhdistä hyötyliikuntaan, jos tarvetta, esim. kauppareissu)

2) Aloita ateriasi aina isolla salaatilla tai vihanneskeitolla, sitten vasta lämmin ruoka päälle

3) Vaihda ruokalautanen pienempään kokoon (esim. täyskokoisesta leipälautaseen)

4) Juo iso lasi vettä n. tunnin välein

Kuinka ap:n tulisi harjoittaa lihaksia? Tuon on niin yleinen kuvitelma ja lohdutus " mun vaaka näyttää enemmän kun mä olen saanut lihasta" . Tiedätkö miten vaikeaa naiset on kasvattaa lihasmassaa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat