Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli vauvaa tekisi mieli, mutta pelottaa jo valmiiksi aivan hirveästi. Entä jos minulle ei anneta keisarinleikkausta vaan pakotetaan synnyttämään alakautta? Minulla on lievä cp-vamma, joka ilmenee lähinnä siten, että kehon kontrolli on vaikeaa, samoin rentoutuminen. En voi käyttää esim. tampponeja sen vuoksi, että en saa rentoutettua lihaksia riittävästi. Samoin, jos järkytyn tai tulen jostakin tosi surulliseksi, saatan saada itkukohtauksia, joita on erittäin vaikea saada loppumaan. Hammaslääkärissä ym. ihmettelevät jäykkää, jännittynyttä olemustani, ellen mainitse vammastani. Pienestä asti olen tuntenut, että kehon hallintani on puutteellista. Voinkohan saada sektion vai pakotetaanko minut yrittämään alakautta synnyttämistä? Pelottaa tosi paljon. Siskoni, joka on kätilö, on sitä mieltä, että minun ei missään nimessä kannata koittaa alatiesynnytystä. Mutta lääkärihän se on, joka viime kädessä päättää.

Ja tämä ei ole provo, vaan ihan todellinen ongelma.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

etukäteen jo juttelemassa tilanteesta, siihen saa apua.

ystäväni synnytti esikoisen, synnytys oli vaikea ja päätyi sektioon.

nyt hän odottaa toista ja alkuraskaudesta jo pyysi sektiota, joutui juttelemaan asiasta lääkäreiden ja neuvolan tädinkanssa mutta hyvä että jutteli, häntä kuunneltiin ja luvattiin sektio.

älä pelkää siis sinäkään :D

mukavaa kevättä!

ja toivottavasti saat oman pienokaisen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat