Vierailija

kuinka monta kaloria saan syödä päivässä jotta laihtuisin..? 1200-1500kcal??

Kommentit (7)

mutta siis laskeskelen tässä että sulla peruskulutus noin 2500 kcal pv, ja laihdutus siis noin 2000. Eli paras olisi laihduttaa niin, että syöt aina 500 kcal vajeen päivässä, ja laihdut silloin 0,5 kiloa viikossa.

tutustu www . kutri. net

Parasta on vaihdella kalorimääriä pikaksen eri päivinä.

Nutris on hyvä palvelu.

Googleen hakusanaksi energynet, sitten eka googlen vastauslinkki ja sieltä suomi, ja siellä on myös kulutus ja kalorilaskuri (virtuaaliravintolassa voit laskea pvn kalorit)

Muista, kun laihdut, niin vähennä kaloreita.

Mä aloittaisin sinuna noin 1800-2000 kcal dieetillä (jos liikuntaa siis mukana) ja välillä voisin syödä arkena esim 1400-1500 kcal ja sitten joskus viikonloppuna vaikka 2500 kcal.

Vinkki: Reductil laihdutuslääke, kaurapuuro, ruisleipä, raejuusto, keitot, dietorellekarkit karkinhimoon, rasvaton maito (maito auttaa painonhallinnassa), valion proFeel jogurtit , omega3 kapselit, merilevätabletit

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pituus 170cm, paino(KÄÄK!!) 100kg, liikuntaa olen koko ikäni harrastanut eli nykyään n. 2-5 krtaa vkossa ja se on sauvakävelyä, uimista, vesijumppa, tennis ja jumpat salilla... Olen perheeni tervein mutta suurin...:( ja se ikä oli 22v

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat