Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen nyt tehnyt kolme haaleaa plussatestiä( kp31-34 välillä)

Keskenmenon riski pelottaa enemmän kuin aiemmissa raskauksissa. Onko teillä kokemusta haaleasta plussasta? Päättyikö raskaus synnytykseen vai keskenmenoon. En osaa päättää haluaisinko vielä kerran testata vai en. Joitakin raskausoireita jo on. kertokaa ystävällisesti kaikki kokemukset

Nyt rv 5+0

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mullakin oli oireita aika hyvinkin silloin. Tissit järkyttävän turvoksissa ja kipeät. Ällötti ja masua nipisteli. Mutta silti koko ajan oli takaraivossa epäilys että kaikki ei ole hyvin. Ja niinhän se olikin. rv 7+3 todettiin ettei siellä kasvanut kuin sikiöpussi. Mutta se sikiöpussi vastasi kuitenkin kooltaan viikkojaan.

Toivottavasti sulla käy parempi tuuri ha raskaus menee hyvin.

Oon nyt ehkä rv6+2, ja mulla on kans vähän epäilyttävä olo. Tein 3 raskaustestiä, tarkkoja päiviä en osaa sanoa, koska oon syöny pillereitä 5v putkeen ja ehti olla vaan yks kierto ennen raskautta ja se ei ollu mun normaalin kierron mittanen... Anyways, tein siis 3 testiä muutaman päivän välein. Tulos oli selvä mutta vaalea. Kun odotin esikoista, tein testin ehkä kp30, ja todella selvä viiva ilmestyi heti. Tuulimunaa vähän pelkään (ei kylläkään ole kokemusta...) Eilen jo menin apteekkiin ostamaan vielä yhtä testiä, mut sit kävelin ulos ja ajattelin että on vaan odotettava... Raskausoireina lähinnä alavatsakipuja, saman tyyppisiä kuin ekassa raskaudessani.

Minulla eivät testit oikeastaan ennättäneet positiivisiksi (olivat pitkän odottelun jälkeen ilmaantuvia haamuja kp 40 tienoillakin) kun kävin varmistamassa kauan odotellun raskauden ultrassa.

Mulla kuusi odotusta takana ja aina ennen olen saanut vahvan plussan kp 28/28,kerran vahvan plussan jo 24/28.Mutta nyt 7. kerta oli toista.Innoissani testasin kp 28/28 acon 10 testillä ja sain haalean haalean viivan.Seuraava kerta kp 30/28 predictor ja ei viivaa??Samana päivänä päivällä apteekin omalla haamu,hailakka.

Kp 31/28 haamu(apteekin oma)

kp 32/28 haamu(apteekin oma),ja epätoivo nosti päätään,mitä tämä on...

Kirjoitin tänne palstalle huolestani ja sain vinkin ettei viivoja saa verrata erimerkkisissä testeissä.

Kp 33/28 testasin sitten acon 10,kuten ekakin kerta.Vahva plussa viimein tulikin.Ja nyt jo kovasti potkiikin rv 19+4=)

Eiköhän siis haaleakin viiva tarkoita plussaa!!!!Onnea!

Mun haalea plussani nukkuu tuolla päiväunia ;)

Tein testit samoihin aikoihin kuin sinäkin (4kpl) ja sitten vielä viidennen seuraavalla viikolla joka olikin sitten jo jotain kp 38 tms. ja silloin vasta tuli oikein kunnon plussa, nuo aikaisemmat oli tosiaan haaleita mutta että just näki et on kaksi viiva kun tarkkaan katsoi.

Laskettu aika piti aika hyvin kuukautisista ja oletetusta hedelmöitymispäivästä laskien joten jostain syystä se istukkahormonin määrä vaan oli vielä vähäinen tuossa vaiheessa. Kunnon raskausoireet alkoivat sitten joskus viikolla 6 ja kestivätkin "ihanasti" sen kuukauden päivät...

Tsemppiä, toivotaan parasta! :)

minä tein kuopuksesta testin joskus kp30 tietämillä ja tuli todella haalea plussa. se riitti kuitenkin mulle, enkä enää toista tehnyt. Nyt kuopus on jo 2v ja odotan kolmatta. tästä tein testin kp 32/30 ja tuli taas haalea. Esikoisesta testasin joskus ku menkat oli jo yli viikon myöhässä, sillon tuli vahva viiva.

En siis olis huolissani :o) Eikä se murehtimalla parane, menee kesken jos on mennäkseen.

kiitos rohkaisusta. Mullakin tosiaan ongelmana että kaksi jälkimmäistä testiä oli eri merkkiä kuin eka testi.Toisaalta kallistun sen puoleen että odottelen sinne asti että voin käydä alkurask. ultrassa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat