Seuraa 

Vaikka vältänkin vauvan olemista auringonpaisteessa, niin varmaankin keväällä ja kesällä joskus osuu aurinkoa vauvan ihollekin. Mistä saa ja minkäläistä on hyvä vauvalle tarkoitettu aurinkorasva??

Kommentit (4)

että alle 1v ei saisi rasvata, vaan suojata varjolla ja vaatteille.

Itse en kyllä mitään rasvaa meinaa vielä tänä kesänä laittaa vauvaan.

Tipy

Meillä nimittäin sellainen tyttö, joka talvipakkasillakaan ei suostunut vaatetta paljoa päälleen ottamaan. Niinpä peittelinkin huovilla yms. koko talven.

Kuljettiin siis välikausihaalarissa.

Kipeänä ei oltu kertaakaan onneksi!!

Olenkin kovasti tuota kesää miettinyt, että mitä ihmettä sitä pienelle pukee päälle, kun nuo vaatteet ei tunnu olevan kova sana.

Kiitos sinulle, joka kerroit tuosta apteekinrasvasta!!!!

HEather ja neiti-nessukka 8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Apteekissa myydään Eucerin junior-aurinkorasvaa jota voi käyttää 6kk eteenpäin. Tokihan jokainen tietää, että lasta ei auringossa liikoja aikoja pidetä vaikka rasvaakin käyttäis. Mutta on siis olemassa turvallinen rasva myös pienille.

Olen itsekin lukenut, että alle 1-vuotiaalle ei rasvaa pitäisi käyttää vaan suojata iho vaatteilla. Ja ensimmäisinä rasvoina kannattaa käyttää sellaisia, joissa on fysikaalinen suoja, ei kemiallista.

Itse oon kokeillut Eucerinin aurinkorasvaa, kun mulla on auringolle herkkä iho ja ajattelin kyseisen tuotteen sopivan. Mutta ihoni räjähti ihan totaalisesti kyseisestä tuotteesta, olin ihan täynnä aurinkoihottumaa. Apteekissa mainitsin asiasta ja farmaseutti sanoi hänelle käyneen ihan samoin. Enpä siis uskalla kyseistä tuotetta käyttää lapsillenikaan, jos vaikka ovat äitiinsä tulleet. :D Itse oon tykännyt kaikkein eniten Vichyn tuotteista.

Mia79 ja touhukaksikko 5kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat