Vierailija

Minkä kokoinen teillä on? Minulla avuton muutama milli :(.

Sivut

Kommentit (24)

Mutta kysyin kerran gyneltä ja on se kuulemma siinä, vaikka on siis pieni. En saa orkkuja ihan helposti, mutta saan sitten niitä emätinorkkuja hyvissä olosuhteissa, enkä usko, että kukaan saa parempia :)

Mitä isompi klitta, sitä kiihottavampi ja parempi nainen sängyssä. Ja iso klitta naidessa näyttää aivan tajuttoman kiihottavalle!

Ja entäs sitten kun isoklittainen nainen levittää liukasta pilluaan ja sieltä välistä pilkottaa megaklitta? Uuh, törkeen kiihoottavaa!

Toivottavasti teitä isoklittasia on täälläkin!!!!

Nam nam nam.

Mies 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole tiennytkään, että tälläiset olemattomat klitat voi olla todellinen turn off. Ja mulla on vielä kaiken lisäksi pienet häppärit=0. Apua!!!

No eipä ole mies koskaan valittanut ja itse olen aina kuvitellut, että mulla olisi jotenkin erityisen kaunis alapää, mutta näköjään valtaväestön mielestä melkeinpä vastenmielinen=D

N25

miten siihen pääsee käsiks.

ns. viivapillu missä joutuu kaivamaan klitorista ei ole hyvä.

suht normaali, missä pääsee helposti kielellä kutittelemaan

on hyvä.

ihan sama minkä kokoinen se on, ei todellakaan ole mitään merkitystä.

paitsi jollain bodarimuijilla, joilla se alkaa näyttää penikseltä, sellaset on todella turn off.

Älä sure turhia... paljon alapään ulkonäköä tärkeempi juttu on miten nainen käyttäytyy sängyssä. Näyttämällä nautintonsa ja olemalla aktiivinen, jättää unelmaklittaisen lahnana makaavan misun mennen tullen.

Klitoris on keskimäärin herneen kokoinen, siis se näkyvä osa. Piilossa sitä on n. 4-5 cm.

Itselläni on sellainen ison herneen kokoinen. Ja pilkottaa näkyvillä, etenkin kiihoittuessani, tosi reilusti.

Iso klitoris on naisella ehdottomasti kiihottava. Sellainen nainen on mustakin kiihkeä ja hyvä sängyssä.

Pieni klitoris on vähän haukotuttava juttu, ikään kuin puuttuu jotain... sori vaan..

Iso klitoris on minustakin aivan ehdoton. Jo pelkästään visuaalisesti näyttää kiihottavammalle, kuin " olematon" .

Alkaa panettaa, kun miettiikin märkää, levitettyä pesää jonka välissä mahtava klitta ja tietää että nainen saa mahtavia orkkuja, kun kohta työnnyn kovaa sisään....

Joo, kyllä iso, näyttävä klitta naisella on paras ja kiihottavin.

Pieni ´/ olematon klitta vie vähän fiilareita.

Mitä ISOMPI, sen parmempi mustakin.

Ja nämä iso´klittaiset saavat todennäköisesti mahtavampia orkkujakin.

NAMI!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat