Vierailija

enkä haluu enempää kuin yhden lapsen ja työssäkään palkka ei ole kaikkein tärkein vaan se et pidän siitä? Olen kauheen vähään tyytyväinen ja se ei kai oikein passaa nykyään.

Kommentit (9)

mutta uudessa talossa asutaan... En olisi halunnut mutta mies halusi ja koska meillä on iso perhe joka tarvitsee tilaa ja nykyisillä hinnoilla ei meillä ollut varaa vanhaa. Vuosi kierrettiin esittelyitä kunnes mies selätti mut tässä asiassa.

Itse haluaisin mukavan vaivattoman elämän ja asuisin ihan mieluusti vaikka vuokralla jos kiva asunto olisi. Mies ei tätä voi oikein ymmärtää vaikka yrittääkin. Nimittelee mua sit välillä omaksi kaappikommunistikseen, onneksi silleen hellästi ja leikillään :)

Ahdistaakin ajatus talon rakentamisesta, tai yleensäkin omakotitalon omistamisesta, kauheesti pihahommaa ym... Olen muutenkin niin kaupunki-ihminen että Suomessa en voisi kuvitellakaan asuvani muualla kuin Helsingissä ja mielummin vielä keskustassa (tällä hetkellä asumme ulkomailla). Kammoan muutenkin kaikkea omistamista, vitkutan viimeiseen asti esim auton ostoa jos on mahdollisuus kulkea julkisilla. Olen todennut että yleensä asiat menee niin että mitä enemmän omaisuutta, sitä enemmän ongelmia. Olen huomannut että minua pidetään kummajaisena, kaikki tuntuvat jotenkin ajattelevan että onni perustuu omistamiselle, koko ajan hankitaan uutta: elektroniikkaa, autoja, taloja, kesämökki, vene... Jos ei ole varaa muuten ostaa niin sitten otetaan satoja tuhansia lainaa!

Apua sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tieto lisää tuskaa, sanovat, ja minä olen seurannut useaa rakennusprojektia niin läheltä, että saisin varmasti hermoromahduksen ja joutuisin suljetulle osastolle ennen kuin omamme olisi valmis - niin paljon kaikkea epävarmaa, epämukavaa ja mahdollisesti, jopa todennäköisesti pahemman kerran pieleen menevää liittyy talon rakentamiseen. Mies haaveili rakennusprojektista mutta onneksi sain hänet ylipuhuttua.

ei kyllä oikeen iske... vihaan pihahommia ja musta on ihanaa asua rivarissa kun voi soittaa huoltoyhtiöön kun on tarvis. pari vuotta oon asunu omakotitalossa eikä ollu yhtään kivaa, ainoot hyvät puolet on se että voi metelöidä niin kun sielu sietää ja pihalla on omaa lääniä muksuille temmeltää mutta haittapuolia on paaaaljon enemmän. höh.

En myöskään millään haluas rakentaa. Pahus vaan kun miehellä on niin kauhea talokuume, että kai tässä rakentamaan joutuu vaikka oon kuinka yrittänyt selittää miten ois mukavampi ostaa valmiina...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat