Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita samassa tilanteessa olevia, vuosien hoitovapaan jälkeen täytyisi löytää töitä ja ikääkin jo mittarissa 40!!!!! Tosi vaikea saada ehkä enää vakituista paikkaa ainakaan meidän " tuppukylästä" , mutta eihän paikkakuntaakaan voi vaihtaa noin vain, koska miehellä on täällä vakituinen työ.

Tosi kurja tilanne. Uudelleen kouluttautuminen ei enää oikein kiinnosta varsinkaan kun ei tiedä mihin kouluttautuisi.

Kommentit (4)

Jos ei ole koulutusta, niin ei varmasti saa mitään huippuhommia. Jos saa yleensä töitä ollenkaan. Itse opiskelin lastenhoidon ohella uuden tutkinnon ja hyvin sain töitä. Tilannetta auttoi varmaan myös, että ennen kotiinjäämistä olin jo ehtinyt kerätä vähän työkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sulle joka kerroit, että sairauden takia pitäisi uudelleen kouluttautua - eikö Kela maksa siinä tapauksessa koulutusta? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, kun olen kuullut samanlaisia tapauksia ystäväpiirissäni.

Te kuitenkin varmaan asutte sen verran isolla paikkakunnalla, että sieltä töitä löytyy monelta alalta...?

yhdellä pilipali kurssilla olin josta ei poikinut mitään. Mun pitäis nimenomaan uudelleenkouluttautua sairauden vuoksi ja mihinkään koulutukseen en ole päässyt, jauhetaan vaan samaa paskaa ammatinvalinnanohjaajan kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat