Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (31)

Paitsi että luultavasti jos vaihtoehtoina olisi joko Suomi, taikka sitten jokin Afrikan taikka Lähi-idän valtio, niin kyllä sitten kuitenkin mieluummin Suomessa asuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen asunut eripuolilla Eurooppaa ja yleensä jokaisessa maassa on jotain hyvää, toisiissa enemmän, toisissa vähemmän. Omalla asenteella on vaikutusta, miten viihtyy.

Venäjää en ole koskaan ajatellut et voisin asua, tosin siellä on asunut joitain tuttavia ja ovat kyllä viihtyneet, kun ovat päässeet sisään systeemiin.

Näihin maihin en missään nimessä haluaisi asumaan:

Muslimi-maat (esim. Iran, Irak ja Pakistan), koska naisen asema on siellä olematon.

Afrikan maat; en kestä kuumuutta enkä alkeellisia oloja

Venäjä: pelkäisin siellä, kun siellä on niin paljon rikollisuutta

USA: en todellakaan ole fani. Suurin osa jenkeistä on tyhmiä (syys tietysti koululaitoksen, mutta ei muuta tosiasiaa), kuvittelevat olevansa maailman poliiseja ja sielläkin on huimat rikollisuustilastot.

Linnut laulaa, puissa on jo lehdet, kukat kukkineet helmikuusta saakka. Tosi kaunis ilma koko ajan, mitä nyt öisin on tainnut välillä vähän sataa.

Ihmeellinen luulo, että Englannissa muka aina vaan sataa. Ihan yhtälailla Suomessa sataa " aina" räntää.

maan epäkiinnostavuus siellä asumiseen johdu itse paikasta. Olen siellä asunut ja sanotaanko, että olosuhteet ja muu sellainen teki siitä erittäin epämiellyttävää ja se on alakanttiin sanoa edes noin. Mutta en jaksa vaivata päätäni juuri nyt sopivan adjektiivin kanssa...

Kanada on varmasti useimmiten todella mukava.

Venäjä: Aivan karmea maa ja ne venakot on niin syvältä kuin olla ja voi. Venäjällä ei ole mitään hyvää.

Ruotsi: Aivan karsea kieli. Vihaan ruotsin kieltä ja mun niskakarvat nousee pystyyn, kun kuulen riikinruotsia.

Muslimi maat: Saat olla koko ajat kuset housussa, että koska taas tehdään isku ja saatko kenties surmasi.

+20 ja aurinko paistoi koko paivan. Nyt on ollut n. 16-18, mutta puolipilvista. Ja kuten muut jo mainitsivatkin, ei taalla aina sada. Mennyt talvi on ollut kuivin n. 25 vuoteen, mutta miten se olikaan ne Suomen paska loska kelit?????

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat