Vierailija

Olen koittanut kiristää meidän ruokalaskua, joka on 350-450e/kk, mutta tuloksetta. Mistä pitäisi alkaa karsimaan? Mistä saa halpaa ruokaa? Nolona myönnän, että olen ihan onneton näissä jutuissa ja mennään aina prismaan ja kauppalasku huimaa päätä joka kerta, vaikkei pahemmin mitään ostetakkaan :(

Meidän perheessä siis äiti ja lapsi 1,5v

Kommentit (12)

Meillä menee jotain 800 ruokakauppaan kuussa, sillä saadaankin sitten myös vaipat, pesuaineet ym. Ja meitä on 2 aikuista ja kuusi lasta, päivällä kotona äiti ja neljä pientä. Ei syödä juurikaan valmisruokia eikä kaupan leipiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kauppaan menee n. 400 euroa kuussa. Tuossa hinnassa on nuorimman vaipat, jotka ovat siis halvinta mahdolista ja pesuaineet, shampoot ym.. Vauvansoseet teen itse. Puuroa syödään paljon, kun lapset tykkää.

Viime kuussa olikin tytön synttärit, että ne teki lisämenoja. Eli kyllä me normaalina kuukautena alle 400¿:n jäädään helposti, eikä mistään tarvi nipistää. Tuntuu että päinvastoin, eletään " hienosti" . Perheessä 2 aikuista ja 5- ja 7-vuotiaat.

ehkä vähän putoaa kun vellit jää pois ja kohta vaipat. Teen pääsääntöisesti itse ruuan mutta rakastan naposteltavaa joihin kuluu ylimääräistä..

Meillä menee n.400¿/kk

Jos jaksan leipoa ja kesällä, kun pellosta saa perunat, porkkanat, salaatin, mansikat ym. niin lasku on vähän pienempi.

Einekset maksaa, samoin lasten purkkiruoat.

Edullista on tehdä isoja annoksia, joista riittää ainakin kahdelle aterialle.

meitä on kaksi aikuista, 2 lasta (1v ja 4v) ja karvakasa kissa. hyvin syödään mutta juostaan tarjouksien perässä aika paljon. tuossa summassa on kyllä mukana esim siivoustarvikkeet ja vastaavat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat