Vierailija

Kävin kaupassa, ostin mielestäni vain perustarvikkeita, maitoa, leipää, juustoa, perunaa, jauhelihaa, vessapaperia ja jotain muuta. Lasku oli taas 30 euroa ja kauppakassi puolillaan. En ymmärrä miten olen joskus elänyt opintotuellakin, jos parin päivän eväät maksaa jo kolmekymppiä.

Kommentit (5)

Eli meidän perheessä se tarkoittaa joka kerta lähes samoja tuotteita. ;) Maitoa juo vain lapsi, me syömme juustoa ja kalkkitabuja. Poutun hunajamarinoitu broileri on 1,99€/rasia S-Marketissa ja sitä syödään usein. Tehdään paljon kastikkeita tomaattimurskaan, pienempikin lihamäärä riittää silloin.

Koska käyn Lidlissä.

Eli sillä saan aika hyvin ihan perusruokaa n. vajaaksi viikoksi perheelle. Eli maidot, leivät, perunaa, jauhelihaa, kanaa, jne.

Juusto on kallistunut viime aikoina ihan älyttömästi, eli sitä ostan vaan satunnaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

K-marketista pari kassillista sapuskaa 30 eurolla.

Aika usein saan tuolla rahalla ruoat ma-pe 6 henkiselle perheelle, jos ei tarvitse koirille ja muille otuksille tarvikkeita samalla ostaa.

mitään saa nykyhinnoilla. Vaikka ei juoksisikaan tarjousten perässä eri kaupoissa, säästän itse ainakin kohtal. summia vuositasolla, kun vertailen yhden kaupan sisällä hintoja. Esim. S-ryhmän omat merkit (Rainbow, Xtra) ovat huomattavasti halvempia kuin tunnettujen merkkien vastaavat. Enkä ainakaan itse ole huomannut niiden oleven huonompia kuin kalliimmat. Esim. kuinka erilaista valmiiksi kuutioidusta sipulista voi muka tulla eri valmistajilla?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat