Vierailija

Harrastan tanssia ja huomasin juuri yhden asian. Meidän seurassa pääseekin esityksiin, vaikkei ole käynyt ollenkaan treeneissä. Meille on tulossa yksi iso tapahtuma, jonka meidän seura järjestää ja olemme harjoitelleet tuota tapahtumaa varten tammikuusta alkaen ja kaikilla on ollut vakiparinsa. Eilisissä harjoituksissa ohjaaja ilmoitti parit ja kuinkas ollakkaan, minä en ole mukana, mun tilalla on sellainen henkilö, joka on käynyt tasan tarkkaan kolmissa harjoituksissa joulun jälkeen. Hitto, kun kismittää ja pahasti. Kaikki muutkin luulivat, että olen esityksessä mukana, mutta tuo ohjaaja sanoi, että jaa, ajattelin laittaa tuon " Marjan" tuon " Matin" pariksi, kun tuo " Maija" on jo toisissa esityksissä (tuossa tapahtumassa on kolme eri esitystä ja olen niissä mukana). Mutta tuo " Marja" on siis se, joka ei ole ollut harjoituksissa mukana ja hän on yhdessä pienessä osassa yhdessä esityksessä ja siinäkin ainoastaan sen takia, että hänet laitettiin siihen " ilman lupaa" . Aukaisin sitten suuni ja valitin asiasta ohjaajalle, että tuo " Marja" ei edes halua tulla esiintymään ja ootkos sä edes nähnyt, että se olisi käynyt harjoituksissa. Ohjaaja sanoi vaan, että joo, sitäjän mä vähän ajattelin, mutta laitoin sen kuitenkin esitykseen mukaan. Ja siellä on pari muuta naista, jotka ovat ilmoittaneet, että eivät ole varmoja pääsevätkö tuohon tapahtumaan ollenkaan.

Kommentit (4)

Mutta tuo siis ottaa päähän, että ei tarvitse käydä harjoituksissa, niin pääse esiintymään. Ainakin lapsi ryhmissä on " pakko käydä harjoituksissa, jos mielii esiintymään" . Ja tuo meidän tapahtuma (kyseessä on seuran 35 vuotis juhlat) on ensi kuun lopussa ja tuota esitystä ei opita noin vaan parissa viikossa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat