Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ne ovat sitäpaitsi parasta lannoitetta maatuessaan.

Sivut

Kommentit (46)

kerään ne pois. Onneksi koirani on kuitenkin vähän outo luonteeltaan: se ei tahdo kakkia muiden nähden. Se menee koko fleksi-taluttimen pituuden (8 m) pusikkoon ja kakkii sitten sinne. Mihinkään avoimelle paikalle se ei suostu kakkimaan esim tielle. Joskus, jos ei päästä pitkälle lenkille esim reissussa jne. se voi joutua tekemään tarpeensa mielestään epämukavaan paikkaan. Ja yleensä silloin kerään tarpeet pussiin ja laitan roskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun ei kerta kiinnosta paskaa keräillä, niin en kerää. Mun lapset on onneksi niin fiksuja että, ne ei paskaa suuhunsa laita. Enkä edes ulkoiluta niitä paikossa jossa on koiranpaskaa. Nurmikolla käveleminenhän ei ole oikein, kun on kävelytie vieressä.

Otan osaa ohimoidenne kiristykseen! tai sitten en!

on myrkyttäjä! Ei tollainen edes lapsia ansaitse! Sairasta toimintaa. Jos mun lapsi tai jonkun tutun lapsi saa sitä myrkkyä jotenkin suuhunsa, niin voit olla varma että saat pakoilla loppuelämäs.

Vierailija:

Lainaus:

provo mikä provo. " tappelemaan" Hah, sallinet mun nauraa. Et siis ole vielä saanut fyysisesti nenälles? =D

Aiheuttanut vaan henkisiä kärsimyksiä, kaltaisillesi idiooteille.

Koira saa paskata ihan minne haluaa. Ei harrasta tielle paskaamista. Mutta joskus saattaa jonkun portille kasan vääntää. Ei hetkauta muo pätkääkään, ihan nautin siitä kun pääsen tappelemaan omistajien kanssa.

tyttöjen keskellä hehkutat molollas. Anna nyt vaan meidän tapella. Tää kuuluu kevääseen! Mikään muu ei yllä tälle tasolle (no ehkä reimatecit mutta)!!!

Silti ihmettelen että, onko nää rotanmyrkyn kylväjät olevinaan jotenkin parempia ihmisiä?

Voiko olla niin että koirankakka ärsyttää niin paljon, että on ruvettava tappamaan?

En arvosta tälläisiä ihmisiä yhtään, päinvastoin halveksin.

Enpä muuten ole vielä kertaakaan elämässäni semmoiseen läjään edes astunut, ja ikää kuitenkin jo 36! Itselläni ei ole koiraa, sanoinpahan vaan mielipiteeni :-).

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat