Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (43)

toukokuussa 1996 mä pänttäsin pääsykokeisiin yliopistoon. ja siinäpä varmaan se, vietettiin jokikinen lauantai kavereiden kanssa vakiobaarissa, terveisiä vaan Walter' siin. :) syksyllä sitten alkoi opiskelu siellä yliopistossa, 3 vuotta myöhemmin tympäännyin siihen puuhaan ja muutin helsinkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin juuri muuttanut silloisen poikaystäväni yhteiseen asuntoon Lauttasaareen ja aloittanut kesätyöt HKL:lla. Siitä kesätyöpaikasta alkoikin varsin mielenkiintoinen ketju, joka vaikutti monella elämääni siitä eteenpäin... voisimme puhua suorastaan merkittävästä käännekohdasta...

elämä oli tismalleen ajoitettua ja tauotettua. Suihkussa käyntiinkin kului liikaa aikaa, joten sitäkään ei ehtinyt joka päivä. Ruokailut sujui tietyn kaavan mukaan, että sain luettua mahdollisimman tehokkaasti. Unilääkkeitä illalla ja kofeiinitabletteja aamulla.

Huh. Onneksi se on mennyttä elämää!

olin keväällä tullut " uskoon" ja odotin kesältä paljon nuorteniltoja ja muita kokouksia. Olin ihastunut yhteen helluntailaiseen mieheen. Hmm.. ostin ruskeat kengät jotka oli ihan kauheet mammakengät.. sain koulussa valmiiksi sinisen hameen jota olin käsityötunneilla koko kevään pakertanut, tuota hametta pidin paljon kesällä..

Eipä me hirveästi itse oppitunneilla enää siinä vaiheessa aikaa vietetty, eikä opettajatkaan enää jaksaneet välittää. Ihan hienoa aikaa.

Olin lukion toisella luokalla. Poikaystäväni täytti 18 vasta kuukautta myöhemmin ja nauroi, että nyt hän pääsee kokeilemaan miltä tuntuu sekstailla aikuisen kanssa :)

Eli eroa puuhasin ensimmäisestä miehestäni ja uutta asuntoa etsittiin lapsen kanssa. Moni näköjään täällä on ollut aloittelemassa uutta onnea, minulla taas onni ja rakkaus oli loppunut... Ja siinä erotohinassa sitten vielä sekaannuin erääseen nigerialaiseen nuoreen mieheen... mutta onneksi siitä ei seurannut mitään...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat