Seuraa 

Ihan pienillä vauvoillahan kakka voi olla vihertävää mut entäs kun " näin isolla" on kakka vihreetä, mistä se ois merkki? Löysää, ryynimäistä, vihreetä ja ihan kauheen pahanhajusta. Muksu on kaikkiruokainen ja syö hyvin, ei ole sairaanoloinen. Ei itkeskele ees et ois maha kipee eikä piereskele. Maitotuotteita oon vähän kokeillu (n2vkoa) mut ne lopetin pari pv sitten ja silti kakka vihreetä. En ymmärrä mistä johtuu ja onko se paha juttu, mikä auttas. Gefilus-kapseleita annan aamuin illoin. Aiemmin vauva kakkas tosi " nättejä" kiinteitä kikkareita, nyt kakka joka kerta löysää vihreetä veteliä.

Kommentit (4)

Poika on 10 kk ikäinen ja ennen kakka oli kiinteää sekä normaalin oloista. Nykyään kakka on virheää tai vihertävää ja niin löysää, että vaippa falskaa lähes päivittäin. Ja haisee kauheelle...

Poika on kyllä pulautellut koko pienen ikänsä valtavasti ja pulauttelee reilusti edelleen, vaikka kiinteitä ollaan vedetty puoli vuotta täyttä häkää. Poika paukuttelee kovasti ja röyhtäilee myös usein. Liittyvätköhän em. vaivat ja vihreä kakka toisiinsa ja mistä ihmeestä kaikki johtuu?!? Hyvin hämilläni olen.

mutta oletteko olleet uimassa? Meidän 10-kuinen hörppii joka kerta vauvauinnissa niin paljon vettä, että kakkii aina uinnin jälkeen vihreää kiisseliä (ankankakkaa:-)). En tiedä mikä sen tekee, mutta näin on ollut pienestä pitäen ja on yhä.

Ja tietyt ruoka-aineet toki värjää, mutta oisit varmaan huomannut jos vauva olis syönyt vaikka kattilallisen parsakaalia tavallisuudesta poiketen.

Toivottavasti syy selviää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On tätä jo ainakin viikon ollu. Viime vkolla soitin terkkarille ja kysyin pitäskö olla antamatta maitotuotteita. Sano et anna vaan mut nyt en oo kyllä 3 pvään antanu ja ihanku ois vähän rauhottunu mut silti tänäänki ollu jo kahdessa kakassa aikalailla vihreetä veteliä, oli osa vähän kiinteepääkin. Ja kovin kokonaisena porkkanapalat ja maissinjyvät tulee läpi (ite oon samanlainen: maissi ja paprika ei sula mun elimistössä OLLENKAAN), kaupan purkkiruokia eilen tarjoilin. Annoin toissapvnä kurkkua, en usko et se noin pahasti kakan värjäis tai löystyttäs kun on syöty sitä ennenkin ilman oireita. Pitänee tarkkailla ja ottaa uudestaan yhteyttä terkkariin jos jatkuu. Ilonen ja reipas vesseli tuo on eikä kauheesti mahavaivoja äkise. Ite oon intolerantikko, voisko olla " periytyvää" ? Hylana annoin ne maitojutut mitä annoin ja kovin vähän niitä meni aina kerrallaan (pari t- tai rk-lusikallista).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat