Vierailija

Mua ottaa suunnattomasti päähän sellaiset liikennepoliisit, jotka ottavat asiakseen vilkutella pitkiä, tööttäillä, näyttää sormimerkkejä ym.

Nyt sitten ajelimme perheenä pidempää matkaa. Edessämme ajoi uudehko auto 100 nopeusrajoituksella 50km/h. Edessä oli pitkä suora, eikä vastaantulevaa liikennettä näkynyt. Ohitin edessä olevan rauhallisesti, en lainkaan provosoiden. Siitäkös tämä kuski raivostui, vilkutti pitkiä, tööttäili ja kiihdytti niin, että ajoi ihan kiinni takapuskurissa. Siis MIKSI? Olisko mun tosiaan pitänyt ajaa viittäkymppiä sen perässä ehkä seuraavat 100 km.

Noh, mä katoin peruutuspeilistä sen rekisterinumeron. Sanoin miehelle, että lähetäs tekstiviestipalveluun haku ja katso auton omistaja. Sitten mies soitti 118 ja sai tämän keski-ikäisen miehen puhelinnumeron. Soitin miehelle. Mies vastasi, ajoi edelleen takapuskurissa kiinni. Kysyin " Onko sulla jotain ongelmia?" . Miten niin, mies kysyi. " No aattelin vaan kun ajan tässä sun edessä ja oot meinaan aika lähellä" , sanoin ihan ystävällisesti. Mies löi luurin korvaan ja iski jarrut pohjaan. Sinne jäi.... Tais vähän nolottaa.

Kommentit (2)

Varsinki jos nainen ohittaa niin se on keski-ikäsille ukoille joskus liikaa. Jokusen kerran joku perhebemari lähteny ohittamaan/hidastelemaan/ohittamaan jne kun huomaa et halvempi auto nainen ratissa menee ohi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat