Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko kohtuuton pyyntö?

Lapsia kaksi kohta 6 vuotias ja toinen reilu 8 kk ikäinen.

Tuo nuorempi on " hankala" lapsi, ei tämä mitään lomaa ole ollut tämä äitiysloma, lääkärissä ravaamista ja sairaan lapsen hoitamista, koliikkia ja hampaita yms...

Olen toivonut jo kauan että saisin viettää miehen kanssa viakka kylpylässä yhden yön ihan rauhassa ilman mitään vaatimuksia... =(

Kommentit (8)

on pahin vaihe vierastamisen suhteen menossa, samoin myös äidistä irtaantumisen vaihe...on huomannut olevansa erillinen olento eikä yhtäsamaa äidin kanssa ja se on lapselle todella rankka kehitysvaihe läpikäytäväksi...kohta helpottaa..viimeistään puolitoistavuotiaana !

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että viimeistään sillon sen on pakko oppia olemaan hoidossa.

Mutta onhan se mukavaa tietää että ehkä vuoden päästä voidaan jo jättää yökylään tytteli ja kuitenkin on isoveli turvana ja tukena sitten.

Ja sitten kyllä lähetään kylpylää. =)

AP

1,5 vuotta olen herännyt joka yö ja kertaakaan en ole saanut nukkua niin pitkään kuin unta riittää. Maksimissaan lapsi nukkuu kasiin, yleensä herää seitsemältä tai ennen. Vauvana heräsi kuuden maissa...

Joskus päivä ilman syöttämistä, palvelua yms. No, ehkä joskus. Olisipa joku mummu lähellä, joka pyytäisi. Minä yritän ehdotella, mutta ei näytä kiinnostavan isovanhempia edes yhtä yötä tai pitkää päivää ottaa. MLL:stä on ollut muutaman kerran tunteja.

Siis vielä ei pärjää, syksyllä se sitten helpottaa kun on pakko viedä tyttö hoitoon kun aloitan taas työt.

Mutta kun tuo tyttö on hoidossa ja vaikka tuo isoveli olisi mukana niin tyttö vaan huutaa suoraa huutoa koko ajan, ja on koitettu monta kertaa pieniä aikoja mutta ei vaan huuto lopu.

AP

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat