Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 2 lapsen äiti ja aina kun lapseni ovat kipeinä ja olen poissa töistä minusta tuntuu kuin olisin pahanteossa=(

Mistä tämmöinen " velvollisuudentunne" on oikeastaan peräisin vai onko se jotain huonoa itseluottamusta vai mitä ihmettä?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

varsinkin jos lapset on koko ajan kipeenä. ja mitä olen kavereiden kanssa jutellut niin kaikill avähän sama homma. Must aon tylsä soittaa töihin ja ilmoittaa että joudun olemaan poissa, mutta onneks työnaantaja aina sanoo että hoisa lapset kuntoon, niin sit ei enää ninin paljon ahdista.

(en tiedä minkä ihmeen vuoksi), varsinkin jos on paljon töitä ja tiedän että työkaverit kärsii mun poissaolosta, kai sitä on liian kiltiksi ja tunnolliseksi kasvatettu, olis kyllä hyvä kun pääsis tästä liiallisesta työpaikan kumartelusta eroon.

lähinnä ajattelen, että muut kärsivät ja joutuvat tekemään enemmän töitä... vaikka muut ovat olleet paljon poissa ja minä vaan pari kertaa lasten takia.

Vierailija:

Lainaus:

Minä ainakin olen oikein iloinen töissä jos joku josta en tykkää on pois. Ei haittaisi vaikka joutuisin tekemään hänen työtkin.

työyhteisö on terve ja mukava, mutta tottakai toisilla on enemmän työtä kun joku on poissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat