Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eli mulla on nyt 3 kevät kun saan oireita (aika rajujakin), näihin saa varmaan lievitystkäkin.. Mitä itse käytät? Mulla valuu silmät ja nenä ja silmät on kun hiekkapaperilla hierotut..

Kommentit (15)

Käyppäs sen sivuilla tutustumassa, muistaakseni .fi tuon tuotteen nimen jälkeen. Aloitin vasta sen käytön ja kun ei kunnolla siitepölyt vielä jyllää niin ei tiedä onko se niin hyvä kuin kehutaan. Mutta toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.

ollut jo muutaman vuoden xyzal ja flixonase käytössä ja ovat auttaneet. Nyt vaan on silmät alkanut kutista lääkityksestä huolimatta. Huoh, pitää kai ostaa silmätippojakin, helpompaa olisi ilman niitä, mm. matkustelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itse näin kanssa mainoksen, ja kävin apteekissa kysymässä. Siellä ei tunnettu koko tuotetta, ja kun koneelta vihdoin löysi tietoja, totesi, että kysy jostain luontaistuotekaupasta, tämä kun ei ole lääke ollenkaan...

Minä luin tuotteesta ensin Hymystä :) ja sitten otin nettisivujen kautta lisää tietoa. Parin päivän päästä kysyin apteekista ja he olivat juuri saaneet kyseisestä tuotteesta esitteitä. Ottivat selvää ja eivät suostuneet tilaamaan, kun kyseessä pienen paikkakunnan apteekki. Soitin sitten isompaan apteekkiin ja he tilasivat ja näin sain mitä halusin :)

Niin Nasaleze ei sisällä vaikuttavia lääkeaineita, mutta kyllä apteekkien " kuuluu" sitä myydä.

nro 13 minun mielestä sinulla aivan hyvin voi olla jotain siitepölyallergiaa. Testeihin vain.

nro 2

Mutta siitepölyallergiasta olen kärsinyt jo ennen kouluikää. Jokainen kevät on erilainen, tää on aika paha. Heinixiä syön, jossain vaiheessa kokeilin sitä claritynia tms pari vuotta mutta ei oikein toiminu.

Välttelen tietyt kasvikset ja käyn suihkussa päivittäin (pölyt kropasta veks) ja kuivatan pyykin sisällä niin kyllä tää tästä...

Tarvittaessa Lomudal silmätipat(annospipetit on ilman lisäaineita ja siksi parhaita mulle) 2-4 x pv. Jos vesinuhaa, nenän tukkoisuutta tai aivastelua aloitan Nasonex sumute kerran päivässä. Kurkun kipeys nielaistessa ja kurkun kutina on mulle tyypillinen siitepölyallergiaoire ja sitä onkin hankalempi hoitaa. Lisäksi vältän ylenmääräistä ulkonaoloa kovaan siitepölyaikaan. Iltapesu myös hiukset (niihin jää paljon siitepölyä) auttaa, ettei yöllä kutita kurkkua niin paljon ja ryitytä. Tälleen minä nykyisin hoitelen sitä vaivaa ja olen kärsinyt siitä jo lähes 30 vuotta lapsesta asti. Tosin joinakin keväinä oireita enemmän kuin toisena riippuen siitepölymääristä ja rajusta päällekkäiskukinnasta esim. koivu ja leppä. Se on paha yhdistelmä mulle.

Aerious antihistamiini 1xpv, flixonase nenäsumute2-3xpv, lomudal silmätipat2-5xpv. Tarvittaessa lisäksi zyrtec 1-2xpv. Astmalääkitys alkaa 1.5. Silloin astman suojalääkettä ja ventolineä 2-4xpäivässä.

Aika hyvin noilla pysynyt kurissa. Toki nenä ja silmät vuotaa. mutta esim silmät ei enää muuraudu totaalisen umpeen ja yöllä saa nukuttua.

Itse näin kanssa mainoksen, ja kävin apteekissa kysymässä. Siellä ei tunnettu koko tuotetta, ja kun koneelta vihdoin löysi tietoja, totesi, että kysy jostain luontaistuotekaupasta, tämä kun ei ole lääke ollenkaan...

Mulla ollut selittämätön korvakäytävän tulehdus kohta jo kuukauden ja rupee jo hermo menee tähän sairasteluun..

Kiitos teille neuvoista ja infosta! Sitä kun rupee näköjään vanhimmiten kaikenlaista vaivaa pukkaamaan..

Minulla Flixonase kuivattaa liikaa, mutta auttaa toki. Nyt määräsi lekuri Nasolexia, mutta kun se on kortisoonipitoinen niin en oikeen tykkää.

Clarityni tabut ei minullakaan juuri ihmeitä tehneet.

Onneksi ei vielä järin pahat allergiat ole, mutta nyt kokeilen tuota Nasalezeä. Se kun auttaa niin eläin/siite/homepölyyn.

t.2

kun ylläpitää tasaisen kerroksen nenän limakalvostolla niin välttyy tavallisimmilta oireilta, kuten nuhalta ja silmien kutinalta. Näin luvataan pakkausselosteessa.

t.2

voiko siitepöly allergiaan kuulua semmonen oire että ulkona tuntuu että keuhkot ei täyty kunnolla ja joutuu haukkomaan henkeä.ja koskee hieman rintaan?

se ei ole muuten kuin keväisin ja kesäisin. ja vain ulkona ollessa..

ekat oireet tuli jotain pari vuotta sitten.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat