Vierailija

Mun täytyy kaikista asioista pitää huolta, siivota kaikkea, tehdä ruokaa ja IHAN KAIKKEA!!!

Mies ei mitään. Ja sit kun joku asia on jäänyt tekemättä, niin kyllä silloin äijä on oikee vittupää yms..!!!!!

En jaksa enää!!!! Olen raskaana ja nyt kun olen rehkinyt joka saakelin päivä, niin mahaan on sattunut ihan pirusti :(

Kommentit (10)

Silloin ennen lasta, hän toi kukkia, auttoi mua kaikissa hommissa yms..

Mut nykyään tekis mieli heittää koko saatanan ukko pihalle tai lähteä ite johonkin muutamaksi viikoksi, että varmasti osaa sitten kunnioittaa mua sen jälkeen!!!!

ap

Sanoisin vaan, että jos vain miestäsi siellä passaat, niin lopeta se heti. Sinun on otettava rauhallisemmin raskausaikana - miehen on ymmärrettävä se ja se on faktaa. Raskausaikana on muuten aika helppo rehkiä liikaa huomaamatta, ja sitten illalla tuntuu kuin jalkapohjat olisi tulessa, ja selkää pakottaa, joten yritähän vaan levätä. Sairaaksi teet itsesi rehkimällä. Jaksamisia, muistan itse minkälaista se oli viime vuodelta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt alat ottaa rennosti, annat niitten villakoirien purra vaikka nilkkoja, ostat kaupasta viittä vaille valmista ja NAUTIT raskaudestasi. Ukolle haistatat pitkät ja alat vaatia palvelua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat