Vierailija

Kommentit (16)

Vierailija:

Lainaus:

olis tekarit, niin sen huomaisi. sitten tulisi mieleen, että oletpa huolehtinut huonosti suuhygieniastasi, kun suussasi loistaisi mummojen tekarit... kun taas vinot hampaat ovat persoonalliset ja aidot :). ja olisiko mukava syödä ruokaa kokoproteesi suussa...? koko kitalaki täynnä vierasta tavaraa... ja tekarin alle kerääntyisi kaikki ruokamössöt... yäk! joka aterian jälkeen saisit kaivaa ne suustasi ja huuhdella... :P. mä oon ainakin onnellinen mun vinoista hampaista. ne ovat terveet ja omat hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kolme pysyvää hammasta puuttuu eikä niitä koskaan tullutkaan. Yksi niistä kolmesta maitohampaasta lohkesi joten se päätettiin poistaa ja laittaa tekari tilalle. Kaksi maitohammasta on vielä hyvin tiukasti paikallaan.

Johtui siitä, että aikoinaan, 1930-luvulla oli nuorena likkana tahtonut hohtavan valkoiset hampaat ;)

Joku puoskari hampilekuri oli luvannut hioa niistä tooooooodella valkoiset. Oli sitten hionut liikaa ja eihän ne sitten enää toimineet, kun kaikki kovin kiille hiottu pois.

olis tekarit, niin sen huomaisi. sitten tulisi mieleen, että oletpa huolehtinut huonosti suuhygieniastasi, kun suussasi loistaisi mummojen tekarit... kun taas vinot hampaat ovat persoonalliset ja aidot :). ja olisiko mukava syödä ruokaa kokoproteesi suussa...? koko kitalaki täynnä vierasta tavaraa... ja tekarin alle kerääntyisi kaikki ruokamössöt... yäk! joka aterian jälkeen saisit kaivaa ne suustasi ja huuhdella... :P. mä oon ainakin onnellinen mun vinoista hampaista. ne ovat terveet ja omat hampaat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat