Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ite en kyl juo viinaksia muulloinkaan.

Kommentit (26)

Viime vuonna imetin enkä ottanut. Ensi vuonna todennäköisesti imetän enkä ota. V. 2004 taisin ottaa pari sidukkaa. En oikein innostu vapun juhlinnasta, on vielä useimmiten pirun kylmäkin niin ei tee mieli istua " kesäsäässä" ja kaikki paikat on ihan täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

saatetaan kyllä jossakin poiketa, mutta lasten ehdoilla siis mennän...

empä muista milloin olisin viimeksi vappua saanut juhlistaa alkomahoolilla, no ennen lapsia tietty!!!

En juo ikinä muutenkaan. Ja mielenhäiriöön ajautumista estää tänä vuonna se, että meillä on tukiperhelapset viikonloppuna. Oltaisiin entinen tukiperhe, jos alkaisin ryypiskellä... :)

En läträä viinaksilla muutenkaan, joten miksi ottaisin vappunakaan. Simaa juodaan meillä. Mies tekee itse, ettei ole hiilihappoja ja lapsetkin voivat juoda.

Olen raskaana, joten enpä taida läträtä kossulla tai vinkulla. Sen sijaan aion vetää hirvittävät kännit ja ilmeisesti vaurioittaa näin syntyvää lastani KAUPAN SIMALLA. Sima kun sisältää alkoholia odotus-puolen mammojen mukaan vaarallisen paljon...0,8%! huhhuijjaa...

alkoholia, eikä minulla ole erityistä halua kokeilla mitä tapahtuu, jos kuitenkin juon. Toisekseen saan 90% todennäköisyydellä migreenikohtauksen pienestäkin määrästä. Kolmanneksi olen hysteerinen äiti-ihminen. Neljänneksi... Äh. Hirveästi tekisi mieli viiniä tai kaljaa, mutta ei se vaan käy. Eniten harmittaa, että ostin viime kesänä kauniit snapsilasit, jotka nyt pölyttyvät kaapissa. Mitä niistä siemailisin, siirappiako?

Mutta onneksi suklaa käy aina! Kerkiän vielä kesäksi lihomaan, etten vaan herätä kateutta bikineissä.

nyt on monta hyvää syytä olla selvä niin et muutkin ymmärtää. Yleensä olen se friikki joka on aina selvinpäin kun ei uppoo niin ei uppoo...

Käytän alkoholia erittäin mielellään (noin neljä- viisi kertaa vuodessa) mutta vappu, uusi vuosi ja joulu ollaan aina selvinpäin lasten kanssa. =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat