Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja nyt jo näytti menettävän hermot! Mutta minäpä olenkin kotona koko päivän lapsen kans ja mun täytyy hoitaa myös lukuisia muita juttuja. Niin mä en saa olla nyt iltaisin väsynyt ja omissa oloissaan.

Vaan nytkin mun olis pitänyt pestä lapsi, kuivata ja laittaa vielä ruokaa + tehdä kaikkee muutakin!!!!

Ei jaksa!!!!!

Eikä mies näytä käsittävän että minäkin haluan sitä omaa aikaa näin iltaisin

Kommentit (10)

Onko se sit sillon kun mies on töissä vai millon?

Minä oon yksinhuoltaja niin tavallaan se on ihan arkea että kaiken joutuu itse tekemään eikä varsinaisesti omaa aikaa ole. Paitsi näin iltaisin tietysti kun lapsi on nukkumassa.

Ei silti tunnu että taakka olisi kohtuuton kun siihen on tottunut.

Mutta kaikki on niin suhteellista..toisaalta ymmärrän miehenkin näkökulman asiassa.

Olen mies teen viikon töitä ja extra töitä välillä vkloppuna (ajan taxia) kotiin tullessani odotan tiettyjä asioita... annan " vaimolleni " omaa aikaa ollessani extra töissä ja vien poikamme hoitoon anoppilaan tai vanhemmilleni... mutta missä on minun oma aikani kun pyydän sitä " vaimoltani" niin hän käskee lähteä kotoa pois, haluaisin joskus olla yksin hiljaisessa asunnossa ilman muita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun mies ja lapset ovat menneet nukkumaan... Muuten olen niin rikki, jos en saa keskittyä hiljaisuuteen ja omiin ajatuksiini. Oma aika on muutenkin täysin kortilla.

Työssäkäyvät miehet usein kuvittelevat, että naisella on helppoa olla kotona ja nauttia vain olostaan, ei ihan niin kuitenkaan ole...

Olen pyytänyt rajoittamaankin sitä, jotta olisi enemmän vapaa-aikaa ja aikaa viettää sitä perheen kesken ja yksinäänkin....Mitä mun tulisi tehdä, että mies olisi tyytyväinen? Lähteä kokonaan pois?

Vierailija:

Lainaus:

Olen mies teen viikon töitä ja extra töitä välillä vkloppuna (ajan taxia) kotiin tullessani odotan tiettyjä asioita... annan " vaimolleni " omaa aikaa ollessani extra töissä ja vien poikamme hoitoon anoppilaan tai vanhemmilleni... mutta missä on minun oma aikani kun pyydän sitä " vaimoltani" niin hän käskee lähteä kotoa pois, haluaisin joskus olla yksin hiljaisessa asunnossa ilman muita...

Minä ainakin annan miehelleni aikaa töiden jälkeen mm. menemme kauppaan tai pihalle, että mies saa sitä omaakin aikaa. Mutta minä olen lapsen kanssa kuitenkin vuorokauden ympäri, niin missä on minun aika, ja kun mies tulee töistä on sekin aika annettava miehelle. Kannustin viimeksi viikonloppuna lähtemään viettää iltaa kavereiden kanssa ja lähtikin lopulta. Muuta en voi sanoa. Haluaako mies lähtevän kokonaan kotoa, joka on kuitenkin meidänkin(vielä) koti...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat