Seuraa 

Pistetään piinapäivämme pinoon!!!!

Täällä menossa pp 4.

Kahden alkion siirto oli perjantaina. Hoitona IVF.

Edelliset hoidot: 3x IUI, 1x IVF/ICSI, 1x PAS ja tämä viimeisin IVF, josta piinailen.

Lapsettomuutta takana 4 vuotta.

Olo on odottava ja toivo taas korkealla!

Hyvä olo on kylläkin ei mitään " oireita" . Rinnat kyllkin turvoksissa ja kipeenä, taitaa johtua Lugeista?!

Piinausonnea kaikille!

rantahiekka pp 4

Kommentit (18)

Mäkin ilmoittaudun tänne kun meidän pinossa IVF vko 16 on ollut aika hiljaista. Mä en vain oikein tiedä miten nuo piinapäivät lasketaan. En siis voi ilmoittaa missä mennään... Osaisko joku auttaa?

Meillä on lapsettomuutta takana kohta 3 vuotta ja tutkimukset aloitettiin 2004. Kaikki pitäisi olla ok eli ollaan selittämättämiä. Takana on vasta 1 inssi ja nyt menossa eka IVF. Mulle siirrettiin maanantaina 24.4. kaksi

alkiota, joten onko mun pp nyt 2 vai 3?

Tuntemukset ovat samankaltaisia kuin muutkin ilmoittelivat.

Yritän suhtautua näin aluksi asiaan aika lunkisti, ettei tulisi sitten pettymyksiä.

Oletteko muuten mittailleet lämpöä ja onkohan siitä mitään hyötyä..?

Täytyy tulla tännekin kertomaan: Olen ilosta aivan soikeana ja hämmennyksissä. Plussa tuli!!! Testasin oikein kahdella testillä!

Tule sinäkin Miisu73 tuonne IVF/ICSI vko16- ketjuun jännäämään. Kuullostat plussalta sinäkin!

Mulla oli pp 14 tänään ja selkeää plussaa näytti testi. Tää on aivan huippua!!!

Ettehän vielä Rantahiekka ja VM.71 ole häipänneet muille palstoille? Kiitos teillekin hurjasti tsempeistä!

Annme, kyllä suakin vielä lykästää!!!!

Plussaonnea Muillekin!

Miiruskainen pp14 ja Plussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla menossa pp 5.

Torstaina siirrettiin yksi alkio, ensimmäisen ICSI-hoidon tulosta siis odotellaan :)! Lapsettomuutta takana kaikkiaan noin 5 vuotta, ei lapsia ennestään.

Oireita ei juuri nimeksikään, rinnat ovat kyllä melkoiset turvonneet pallot :), mutta olleet sellaiset lähes koko hoidon ajan - ei siis valittamista :) :)! Luultavasti lugeista, kuten ajattelitkin Rantahiekka...

Hieman oli eilen menkkamaisia tuntemuksia, mutta laskeskelin, että eilen olisi pitäneet menkat normaalisti tullakin, joten...normaalia...?

Piinaillaan, piinaillaan...oikeastaan on sujunut ihan kivuttomasti tämä piinailu kun ei ole takana yhtään epäonnistunutta hoitoa (tämä eka)...toivo on siis korkealla, mutta epäonnistumiseenkin olen jo vähän varautunut...

Pidetään kuitenkin liput korkealla, meillä on kohdussa ainakin jotain elämää nyt :)...

T.Toiveikas Annme

Onkohan muilla ollut oireita?

Mulla ei juuri mainittavia. jos oikein suurennuslasilla tarkastelee, niin silloin tällöin hieman nipistää jommalta kummalta puolelta munasarjoista ja joskus pienesti kohdun kohdalta, mutta toooosi vähän. Rinnat ovat kyllä tosi arat edelleen. Taitavat jatkaa arkailuaan niin kauan kun käyttää Lugeja. Kauankos niitä muuten pitää käyttää?

Miiruskainen pp4 (juuri tällä puolella päivää ;-))

Hei!

Mulla on kyydissä kaksi alkiota, oireita ei ollenkaan. PP 8

Hoitotaustani on seuraavanlainen:

HOITO TAUSTAA

Joulukuu -03 Suprecur nenäsumute

7.1-04 Puregon 150mg

18.1-04 Pregnyl irrotus piikki

20.1-04 punktio (muistaakseni 18alkiota selvisi ja hedelmöittyi)

22.1-04 tuoresiirto - nega

24.3-04 PAS (progynova) - nega

23.5-04 PAS (Progynova) pp12 hcg 22,9 ja pp19 hcg 920

meni kesken

3.2-06 Pas nega (monenlaisia oireita, johtui kuitenkin vaan Lugeista)

25.4-06 PAS

jokaisella kerralla 2 alkiota siirretty. Pas siirrot tehty lääkkeelliseen kiertoon paitsi 3.2-06 tehtiin luonnolliseen kiertoon. Silloin ainoastaan Lugesteron 2x100mg päivässä siirrosta lähtien. Muihin siirtoihin Progynovaa 2x päivässä ja Lugesteronia 3x 200 päivässä.

Terve terve.

Kuten jo muut ovat ilmoittaneet plussa tuli tänne!!!!! Elämäni ensimmäinen sellainen.

En ole vielä uskaltanut siirtyä tuonne plussanneiden puolelle, olen niin tottunut roikkumaan tällä palstalla.

Eiköhän tehdä joukkosiirtyminen?! Kuka uskaltaa ensin......

rantahiekka rv 4+5

Me ollaan piinattu ivf/icsi vko.16 alla.Rantahiekka ja minä Vm.71 ollan jo plussattu,muita odotellaan perässä.Miiruskainen testaa ihan näinä päivinä,taisi olla huomenna.Siirry sinne,aika hiljaista on tiistai pinon alla.

Missäs kaikki ovat?

Menin äsken testaamaan ja vaalea viiva siihen näyttöön ilmestyi.Mulla on kerran aikasemmin ollut kemiallinen raskaus,et toivottavasti tämä ei ole sitä.Tiistaina on veritesti,ellei vuoto ala sitä ennen.

-Sirputi pp10-

Kunpa nämä kohdussa tuntuvat kihelmöinnit olisivat hyvästä... Onko muilla sellaisia? En voi kutsua niitä kivuiksi, mutta ikäänkuin hermostuneisuudeksi tms. Muuten olo on aika oireeton. Munasarjoissa ei ole untunut mitään moneen päivään eikä oikeastaan muuallakaan. Tänään on ollut jotakin " lämpöä" alamahassa.

Oletteko muuten mittailleet aamulämpöä? Mä olen huvikseni mittaillut. En tiedä osoittaako se mitään, mutta eipä ole iso vaivakaan. Lämpö on vaihdellut 36,9 ja 37,0 välillä lähes vuoroaamuina...

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille!!!

Miiruskainen pp8

Mulla oli tänään kolmas Pas,et nyt pääsin piinailemaan pienen tauon jälkeen.Harmi vaan,et piinailu alko kuumeessa eli huomenna tuskin töihin edes pääsen.

Tsemppiä myös sulle piinailuun!

-Sirputi-

Ois kiva kuulla miten muilla menee ja kuin mones pp menossa.

Mulla vuoto ei ole alkanut vieläkään.Tiistaina on veritesti.

Tsemppiä kaikille toivottaa Sirputi pp12

Minustakin tutuu, että täällä pitää vielä varmuuden vuoksi hieman aikaa roikkua, kun eihän sitä tiedä... Toisaalta myös itse olen tässä loppuvaiheessa yrittänyt läytää sellaisten kirjoituksia jotka ovat plussanneet ja sitten sitäkautta saada tietoa alkuraskauden tuntemuksista... Onhan tuolla kyllä sellainenkin palsta kuin plussanneet lapsettomat, että eiköhän sinne tule sitten meidänkin pinkka... Pitääpä katsella miten tilanne kehittyy...

Tsemppiä ja aurinkoa kaikille!

Miiruskainen

Mulla on pientä nipistelyä muniksissa ja vähän huono olo aamuisin,mutta niin on ollut aina lugeja käyttäessä.Siis tuo paha olo johtuu mun käsityksen mukaan just lugeista.mites muilla nuo oireet?

Iloista vappua kaikille!

terv.Sirputi pp 4

Mulla ollut koko päivän menkkamaisia tuntemuksia,tylsää.Huomenna vuoto kyllä pitäisi viim.alkaa,jos on alkaakseen.Luget ei ainakaan aikaisemmin ole sitä poissa pitänyt.

En ole lämpöjä mittaillut,et siitä en osaa sanoa.

-Sirputi pp8-

Hei.

Mukana ollaan, kiertopäivä 29 eikä kuukautisista tietoakaan. Tosin ei kyllä muitakaan oireita paitsi turvotus. Huomenna veritesti, iiik :)

Miisu pp13

Juuri tuota plussanneiden lapsettomien puolta tarkoitinkin.

Tuo odottajien puoli on niin kaukainen ajatus......siellä odottajat ovat kuitenkin erilaisissa asetelmissa. Jospa sitten sinne (odottajiin) siirtyisi kun vaikka rv12 olis täynnä!?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat