Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin aloittamassa uudessa työpaikassa (jossa myös kaikki muutkin työntekijät olivat uusia). Esimies kutsui jokaisen vuorotellen huoneeseensa näyttääkseen tietokoneella jotain uutta juttua. Hän pyysi minua istumaan paikalleen (istui itse viereeni toiselle tuolille) ja sanoi, että ota vaan hiiri omaan käteen. No, kun otin ja niin hän laittoi käden käteni päälle että voi ohjata sitä! En ehtinyt vetää kättäni pois ennen kuin tajusin mitä teki. Olin jotenkin niin puulla päähän lyöty, etten osannut oikein liikahtaakkaan.

Seuraavan kerran kun hän kutsui huoneeseensa ja käski ottaa hiiren omaan käteen, tilanne oli jälleen toistua. Sillä kertaa ehdin kuitenkin vetäistä käden pois hänen kätensä alta! Kukaan työkavereistani ei ole sanonut, että hän olisi tehnyt heille samoin. Muuten hän käyttääytyy ihan normaalisti (paitsi että tulee joskus häiritsevän lähelle). Mitä mieltaä olette? Tästä on jo vähän aikaa, mutta tilanne alkaa aina välillä vaivaamaan munua.

Kommentit (3)

Sano sille seuraavan kerran, että osaat itsekin käyttää hiirtä. Tuollainen on ärsyttävää, koska se ei ole varsinaista " lähentelyä" , eli hän pystyy puhumaan itsensä ulos siitä. Mutta Suomessa ei kyllä ole korrektia koskettaa toista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat