Vierailija

meillä osakkeissa noin 8000¿ ja sijoitusrahastossa hajautettuna 4000 ¿.

Kommentit (15)

ankeeta, kaikki menee elämiseen ja tileille tai rahastoihin ei voi säästellä. Jokaisella n. 100-800 euroa iästä riippuen tileillä ja nekin säästetty esim. synttärirahoista tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten onnistutte siinä? Meillä 5 lasta, ja ei todella toivoa säästää mihinkään. Ihan normaalisti pärjätään, mutta ei lainan maksujen jälkeen jää kyllä ylimääräisiä rahastohin.

Minusta tuo 10K on ihan käsittämätön summa, mutta jos heiltä liikenee niin mikä ettei. En tiedä ovatko huomioineet että toivotaan vähintään neljää lasta :D :D

lahjoittanut niitä lapsille 2 erässä niin, että nyt minulla osakkeita 0, mutta lapsilla kaikki :-)

Mulla kun on asuntolainaa, niin ei kannata omistaa osakkeita (osingot vähentää asuntolainan " hyötyä" ).

Osingoilla lapset tienaavat vain sen verran, että saavat yhden lentomatkan mummin mökille /vuosi....

ovat siitä suoraan vähennyskelpoisia!! Nyt olet käsittänyt ihan väärin..

Vierailija:

Lainaus:

lahjoittanut niitä lapsille 2 erässä niin, että nyt minulla osakkeita 0, mutta lapsilla kaikki :-)

Mulla kun on asuntolainaa, niin ei kannata omistaa osakkeita (osingot vähentää asuntolainan " hyötyä" ).

Osingoilla lapset tienaavat vain sen verran, että saavat yhden lentomatkan mummin mökille /vuosi....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat