Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siinä on 2,7% eli vastaa puolikasta ravintola-annosta. Suositellaan, että raskauden aikana pidättäytyisi kokonaan alkoholista, mutta toisaalta on todettu ettei viinilasillisesta viikossa ole haittaa.

Onko hieman hysteeristä välttää jopa ykkösolutta? Join saunan päälle yhden ja aloin jälkeenpäin miettimään että eihän se ihan alkoholiton juoma ole. Pitäisikö jättää se ilo kokonaan raskauden ajaksi vai naukkaisiko sillon tällön yhden? Siis ei edes joka viikko tai välttämättä joka kuukausi.

Kommentit (9)

..mut kyllä mä ainakin otin ihan kolmosoluen joskus saunan jälkeen ja jossain juhlissa viinilasillisen tai kuohuviinilasillisen.

Järki mukana tietysti tässäkin asiassa, eikä tietysti joka viikko tarvitse ottaa =).

Ihan vaan sen takia, että onko tuosta nyt mitään iloa sitten?

Haittaa siitä ei varmaankaan ole. Itse olen ottanut aika montakin kertaa yhden ykkösen tämän raskauden aikana. Esikoista odottaessa olin tarkempi (monessa asiassa vähän liiankin tarkka) ja join tasan kerran yhden ykkösen ja kamalan huonolla omallatunnolla, ei kannattanut siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse join raskaana ykkösolutta aina silloin tällöin saunan jälkeen ja juon sitä vieläkin. On sen verran hyvää ja mietoa.

Täällä on joskus samasta asiasta kyselty ja huvittavinta oli kun joku väitti, että jos juo kaksi ykköskaljaa on sama kuin ois ottanut yhden kolmosen. Ei ole ihan liuoslaskut kaikilla vahva alue.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat