Vierailija

Olen ihan ihmeissäni... Vatsa tuntuu tosi kovalta kun sitä painelee ja olo tuntuu tosi pullukalta muutenkin, rinnat isommilta jne. Kuukautiset tuli normaalisti muutama viikko sitten. Yritystä on nyt takana puoli vuotta ja kun viime kuukautiset alkoivat, se oli minulle merkki etten ole raskaana. Olen siis juonut alkoholia kuukautisten jälkeen, en nyt mitenkään dokaamalla, mutta kuitenkin. Mitään oireita en ole havainnut, vain tuon turvotuksen...

Kommentit (9)

Mulla on menkat muutaman päivän myöhässä ja selkä- ja vatsakipuja. Tosin vasta eka yrityskierto takana.. Mutta voisiko se olla? En uskalla testata vielä, etten pety.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun vatsaa painelee, siinä tuntuu selvästi sellanen kova kohouma... No, ehkä teen testin, pääsen miettimästä tätäkin:-) Lähinnä vaan huolestuttaa mitä pahaa olen tehnyt sikiölle juomisellani, jos nyt olisin raskaana.

Kohtu alkaa tuntua käsin paineltuna vasta myöhemmin, jotkut asiantuntijat tuntevat kyllä aiemminkin. Mutta olisit vasta rv6, epäilen pahasti että et tuntisi. Mulla 2. raskaus 1,5 vuoden sisään, lääkäri tunnusteli kohtua rv9 ja se oli ihan eri kohdassa kun olin itse luullut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat