Vierailija

Kun joku kuolee ennenaikojaan, niin me ihmisethän suremme sitä, että hänen elämänsä jäi kesken.

Sureeko masentuntu/itsemurhaa hautovat/toivonsa menettäneet samalla tavalla, kun he kuulevat, että joku on kuollut nuorella iällä?

Mietin vain, koska toivonsa menettäneet haluavat tästä maailmasta pois, eli ovatko he sitä mieltä, että kaikille on hyvä olla pois?

Kommentit (9)

Sitä tulee vain aina mietittyä kaikenlaista. Kun itse kuulin eilen jonkun 15 v tapetun, niin sain vaivoin hillittyä kyyneleeni. Sitten aloin miettimään, ovatko kaikki samanlaisia, ja tätä kautta vain ylläoleva ajatus pompahti mieleeni. Ei sen kummempaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse asiassa usein katsoessani televisiosta väkivaltaisia kuolemia tms. tunnen helpotusta uhrin puolesta. Hänellä koettelemus on ohi! Väkivaltaisen kuoleman katsominen tuntuu siis tavallaan hyvältä ja toivoisin että olisin itse siinä.

Pisti vaan silmään tuo tältä elämisen tasolta poistuminen. Uskotko jälleensyntymään yms.? Minä uskon, ja ajattelen myös niin, että itsemurhan tekevä ihminen pakoilee niitä asioita, joita hän suunnitelmiensa mukaan on täällä kohdannut ja tuo on siis hallaa kehitykselle. Joutuu alkaan opinnot taasen alusta niiden asioiden osalta.

Usein mietin uhreja ja omaisia surullisena, mutta joskus tuntuu selkeästi, että hyvä että pääsi pois tästä maailmasta. Olen eutanasian kannattaja myös.

kuin niitä jotka ovat kuolleet. Eihän niillä kuolleilla mitään hätää enää ole. Ja omaa kuolemaani toivon ja ajattelen sitä usein, mutta en (enää)suunnittele tappavani itseäni aktiivisesti, koska mulla on nyt perhettä.

Vierailija:

Lainaus:

Pisti vaan silmään tuo tältä elämisen tasolta poistuminen. Uskotko jälleensyntymään yms.? Minä uskon, ja ajattelen myös niin, että itsemurhan tekevä ihminen pakoilee niitä asioita, joita hän suunnitelmiensa mukaan on täällä kohdannut ja tuo on siis hallaa kehitykselle. Joutuu alkaan opinnot taasen alusta niiden asioiden osalta.

No ihan " tavallinen" olen ja uskon taivaaseen ja helvettiin. Ehkäpä se estää minua toteuttamasta aikeitani, kun en halua helvettiin joutua. Vaikka taitaapa se tuomio sinne kuitenkin tulla.

Tunnen vain olevani niin paha ihminen. :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat