Vierailija

Olen yksin kotona, asumme syrjäisessä paikassa ja talon ohi on alkanut ajamaan erittäin _hitaasti_ muutamia autoja! Mitä ne oikein matelee tuossa. Tie on hyvässä kunnossa...jotenkin karmivaa!

Kommentit (12)

Hyvässä taloyhtiössämme tunnen kaikki lähinaapurini, eikä todellakaan ala yksin öisin pelottaa. Hädän tullen voin juosta pimputtamaan mitä tahansa ovikelloa. Ja meille ei voi edes rappuun tulla jotakuta " hämäräperäistä" henkilöä ilman että ovet alkaisi heti aukeilla käytävään. Ja vähintään naapuruston pari mummoa kyttää non-stop, mitä ympärillä tapahtuu.

Jos huutaisin keskellä yötä " apua" , olen satavarma, että pari isoa miestä olisi saman tien ovella tarkistamassa mitä tapahtuu ja muutama mummo olisi soittanut 112:een nopeammin kuin huudahdus olisi edes ehtinyt loppua.

-hyviä öitä vaan sinne jylhään yksinäisyyteen

terv: toinen city-girl

onneks vaan viikonloppusin eikä onneks joka vkonloppu.

Ymmärrän sua täysin ja jos vielä tuollasia autoilijoita...

Soita joku kaveri tms teille yöksi... tai soita poliiseille ja sano että täällä kiehnää muutama auto edes takas...

Niin meidän tällä pikkutiellä on monesti soitettu kun jotkut käy hulluntavalla ajelemassa tuolla rallia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

uskomaton tyyppi (jonka kanssa mulla oli yhden yön suhde ja jonkinlaista kaveruutta) lähetti mulla 11 vuoden jälkeen kirjeen, jossa selitti vihaavansa miestäni ja kuinka hänelle ei koskaan voi olla ketään muuta ja että hän on kolme kertaa ajanut meidän talon ohi muka työasioissa. Kirje oli täynnä horinaa tyyliin kohtalo ja avioliitto ja katkera malja ja olenko kieltänyt paikallista bussikuskia antamasta itsestäni tietoja jne. jne. Vastasin hänelle ystävällisesti mutta tiukasti ettemme olisi ikinä menneet naimisiin muutenkaan. Nyt sitten en ole saanut _minkäänlaista_ vastausta. Mua hermostuttaa! Vilkuilen aina ympärilleni kun menen ulos... Se kirje oli tasapainoton! Olisko se nyt sitten unohtanut koko jutun kun se on sitä 11 vuotta hautonut?!

huuda sit kovaan ääneen, että " Martti, kävisitkös avaamassa" :D Mä oon kokeillu tota joskus, kun joku tuntematon oli ovella. Ainoa vaan että se tuntematon ei ollutkaan sitten tuntematon, vaan anoppi.. :) Hieman noloa.

Ei kovin kypsää.

Ja ap, ei sulla siellä hätää ole, ja kotiutuuhan se mieskin sit ennen pitkää. Keitä teetä itsellesi, ota vähän iltapalaa, ja puuhaile jotain muuta. Kyllähän sinä sen kuulet, jos niitä autoja alkaa pihaan asti pukata, mutta ei sulla nyt ole aihetta paniikkiin. Hyvää yötä ja kauniita unia ap:lle :)

tapahtunut, toivottavasti ei nytkään. Ehkä mulla vaan on liian vilkas mielikuvitus. Ketään kaveria mä en tänne tähän " hätään" saa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat