Vierailija

Ostin uuden ihanan Marimekon vahakankaan. Nyt huomasin että ilmeisesti ketsuppi on jättänyt haalena jäljen kankaaseen vaikka olen aina ruokailun jälkeen pyyhinyt liinan. Lähteeköhän pesukoneessa pesemällä puhtaaksi? Kellään kokemusta?

Kommentit (11)

selvästi erottuu, että muut vaatteet saa puhtaaksi, mutta Marimekkoon jää aina tahra. 6 vuotta oon hommaa seurannut ja ottaa tosi paljon päähän.

Pesen aina pesuohjeen mukaan, että siinäkään ei pitäisi olla ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mikä se sellainen vahakangas on, johon tahrat tarttuu lujemmin kuin tavalliseen liinaan? Siis eihän mitään itua. Mä olen jopa klorittanut, pessyt 90 asteessa eiköä mitään. Saamari!!!!

Myyjä sanoi, että pitää pestä käsin huljutellen, ja varovasti jollain sienellä voi tahraa koittaa poistaa, ja heti pitää pyyhkiä ketsupit yms. värilliset sotkut. Noilla keinoin ei kyllä lähde. Joku vihjaisi, että voi yrittää laittaa aurinkoon, jos sitten haalistuisi. En ole kokeillut sitä, ja heivasin koko liinan.

Muutenkin olen kypsähtänyt noihin vahakankaisiin ja kerneihin, aina niihin jää tahroja.

Olen siis heti ruokailun jälkeen pyyhinyt liinan. Ja välillä kyllä siinä välissäkin ettei penskat sotket hihojaan pöytään menneeseen ketsuppiin. Ketsuppi näyttää siis oikein imeytyvän liinaan ja heti. En tajunnut että pitää noin kalliin liinan äärellä syödä rätti kädessä ja heti kun liinalle menee niin pyyhkiä.

Hitto. On muuten viimeinen Marimekon vahakangasliina minkä ostan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat