Seuraa 

Vauvakuulumisia!

Oletteko te menneet jo kesätauolle kun ei pinoa näy??=) Hyvähän se on jos on muuta hommaa kun notkua täällä;) Ajattelin pitkästä aikaa kirjotella teille kuulumisia.

Tänään oli toinen neuvola ja sydänäänet kuuluivat heti hyvin, siellä toinen liikkui kun vähän väliä tuli " häiriötä" ja kaameeta rohinaa ja kohinaa kuului, terkkari sanoi että vauva siellä liikkuu kovasti. Kolme kertaahan me ollaan jo ultrassa käyty, viimeksi np-ultra pari vkoa sitten ja sielläkin kaikki ok. Jotenkin tuntuu ihan uskomattomalta että näiden vastoinkäymisten jälkeen tuolla minun mahassani ihan oikeasti joku viihtyy ja elää! Ei meinaa millään uskaltaa alkaa iloita raskaudesta, sillä lailla ihan pienesti vain.... Maha kyllä jo pömpöttää että ei sitä kauaa ulkopuolisilta piilotella;) Painoakin on tullu muutama kilo ja tavalliset housut ei enää meinaakkaan mahtua jalkaan=o

Että semmosta, kovasti kyllä odottelen teitä tuonne toiselle puolelle vaikka en ole siellä itse enää kirjoitellutkaan. Jotenkin ei riitä jaksaminen, illalla olisi vain niin mukava makoilla sohvalla.

Ihanaa kevään jatkoa kaikille klubilaisille!

T: Waimo

Sivut

Kommentit (31)

Hei taas,

melkein tässä iskee wapputunnelma päälle, kun aurinko paistaa ja haalariveikot on myymässä Julkkua. Tuli sorruttua sellainenkin ostamaan ja samalla tuettua tupsupäiden nesteytystä wapun aikoihin.

Waimo: ihanaa, että raskaus sujuu noin hyvin!

Nuru, Heli: paljon onnea ja tsemppiä PASiin!! :-)

Wintteri: upeaa, että voit tehdä tuollaisen valinnan!

LeiaK, kevät tulee tosiaan, jes! Tsemppiä laihikselle! Mulla on vähän ongelmia sen kanssa, vasta 3 kg alkuvuodesta ja jumitus, jumitus.. Nyt kokeilen tuota www.kiloklubi.fi-sitea, jos sieltä saisi apua kaloreiden laskentaan.

Minerva: kuis kävi? bdbdbdbd

Omaa napaa: lounas kutsuu. Ovis bongattu ja nyt sit piinaillaan..

Palstatauko on tehnyt hyvää, olen keskittynyt tosi paljon muihin juttuihin ja nyt on meneillään " vierailusesonki" . Meillä on siis ollu ja tulossa kavereita ja perhettä käymään.

Ihan kiva näyttää uutta kotikaupunkia ja kun nyt on pitkään ollu jo tosi kaunista ja lämmintä, joka toivottavasti vielä jatkuukin. [color=blue]=)[/b]

Edelleen vielä km tulee välillä mieleen ja vetää haikeaksi, mutta eiköhän se tästä. Pitäkää siis peukkuja että kun kesä-heinäkuussa menemme Suomeen niin saatais yksi hoitokin tehtyä. Sille ei siis ole muuta estettä kuin se että mun ovis osaa tulla oikeaan aikaan.

[b]Waimo[/b] ihana kuulla että siellä kaikki mennyt hyvin, olen sinua monesti mittinyt kun en ole kuullut sinusta pitkään aikaan.

[b]Santsu[/b] kyllähän me palstaveteraanit sinut muistamme. [color=red]=)[/color]

Tsemppiä loppumetreille!

[b]Hamu, Lene ja Aninka[/b] kiva kuulla että teillä kaikilla arki on mennyt kivasti pienokaisten kanssa vaikka varmasti välillä tosiaan väsyttääkin. Halaus kaikille!

[b] Nurulle ja Helille[/b] tsempit PAS:n toivotaan että kaikki menee hyvin huurunenujen kanssa. [b] Minervalle[/b] myös tsempitykset ja kaikille teille peukkuja.

[b]Favolina[/b] kylläpä aika rientää kun sullakin noita viikkoja on kertynyt jo noin paljon. Huiskutukset sinne naapurimaahan. [color=green]=)[/color]

Kaikille vielä isot huiskutukset [color=purple](O/[/color] ja piinailijoille toivotaan että täti pysyttelee poissa ja sen voikin suosiolla lähettää tänne suuntaan.

[color=gold][b]Aurinkoista kevättä ja hauskaa vauupua![/color][/b]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hienoa, hyvä prosentti hedelmöitykselle! Ilmeisesti samana päivänä pääsemme salamatkustajia noutamaan. :o) Sinä tuorehippuja ja minä huuruneniä. :o)

Otapahan Duracel ihan rauhallisesti, ei saa turhia hötkyillä. Munasarjoja on tökitty pahoin eilen ja ne tarvitsee vielä lepoa muutaman päivän.

Omalääkäri oli sitä mieltä, että noissa koktail-asioissa on hyvä kääntyä baarimikon (gynekologin) puoleen jotta tulee oikea annostus ja oikeat ottopäivät. Ajattelin sitten soittaa suoraan " pomolle" ja yritin saada Laure Morin-Papusta kiinni (on töissä OYSsissä) tottakait on lomalla seuraavat kaks viikkoa. MUTTA sain numeron josta voin tiedustella hänen henk.koht aikataulua jos soittas sitte myöhemmin. Kun nyt kuitenkin menkat tässä alkaa joskus seuraavien 8pv aikana niin ei varmaan ehdi ennen niitä saada ainakaan klomeja aloitettua, Kp nyt 25/25-34.

MINERVA ja NURU te sitten piinailette just päivälleen yhtä aikaa. Tukuittain plussasäteitä molemmille ~~~~~~+++++++++++

Minerva, aika jännä juttu. Me ollaan molemmat OYSissä hoidossa ja NIIN erilaiset hoidot. Mulle sanottiin, että PAS tehdään luomukiertoon jos ovis löytyy eikä kierrot heitä liikaa, 9pv heitto ei vielä ole liikaa :o

Ja mikäs tämä uusi tutkimus laadusta taas oli, sitä ei meille esiteltykään....Hitsin hitsi.

HELI on se jännä juttu tosiaan, vaikka vappu on työväen juhla niin töitä ei sovi silloin tehdä mutta jos lisäpäivä siellä pakkasessa tekee niistä pakkasen kestäviä " pohojanmaalaisia" niin se varmaan lisää myös sinnikkyyttä takertua lämpöiseenkin ;) ja jos Nuru jätti vähääkään sitä heliumia niin kelluminenkin ois helpompaa. Varpaat ja peukut tanassa plussan puolesta bdbdbdbdbd

LEIA laitas sitä laihdutus tuulta tänne pohojoseenki pikkasen kun mun farkut taas on ruvennu kirraamaan.... Mutta jospa se sun tuhru oiski ollu kiinnittymistuhrua bdbdbdbdb

WINTERANGEL tervetuloa suomeen. Ja vietä ihana viikonloppu kullan kainalossa. Jospa sitä joskus itsekin pääsis sinne sumuiselle saarelle, mua kiinnostais kovasti skotlanti (Diana Gabaldon-fani, muukalainen oli hyvä kirja)

VUPII jaa-a oisko testin aika....... bdbdbdbd

LUMIVAIPPA plussasäteitä sullekin ~~~~~++++++++++++

SUVIS heipä hei pitkästä aikaa. Toivottavasti sun kierto nyt tajuaa olla yhteistyökykyinen ja pääsette suoraan hoitoon meidän kapitolissa. Ihanaa kevään jatkoa sinnekin.

P.s mäkin bongasin eilen västäräkin, kesä on ihan nurkan takana jippiiiii

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja positiivista tuulta.

.. Ja tietenkin pitkää pinnaa piinaan.

Edelleenkin on kiva kevätkeli - mukavaa edes se. Omaa mieltä synkentää tuo tuhru. Kun ei onnista niin ei onnista!

Mutta minä pääsen nauttimaan viikonlopusta jo huomenissa. Palataan sitten vapun jälkeen asiaan - nauttkikaa keväästä ja ottakaahan kaikki rennosti!

Terkuin

Leia

En haluaisi laittaa tätä viestiä tänne, kun pinon alku oli kuitenkin niin positiivinen.

Meillä ei kauheasti edes mietitä tällä hetkellä yritystä, sillä pikku koiramme joka on viime aikoina sairastellut aika lailla jouduttiin viemään eilen viimeiselle matkalleen. Ikävä on tällä hetkellä todella suuri.

Joten ei enempää tällä kertaa täältä...

...tuttitetris vetää puoleensa ja täällä taas istun silmät kiiluen, monitorin kuvat vaan heijastuu silmämunista. Sen verta mahtavaa nähdä teitä tuttuja nikkejä täällä niin iso liuta. Viime käynnin jälkeen vielä Favolina ja Lenekin! Olette rakkaita <3 Hienoa kuulla, että kaikki menee teillä hyvin. Lene, hoksasin lehdestä teidän nimiäisilmoituksenkin. Kivan nimen löysitte kaverille, sama kuin mun siskonpojalla :-) Näin kokematonkin tajuaa, että poika on kasvanut komeasti, kun kerran painaa jo (vähän) enemmän kuin meidän kissa ;-D

Usein mietin minäkin teitä tapaamiani clubilaisia että miten teillä menee ja edelliseenkin viestiin meinasin(unohdin) kirjoittaa että enää puuttuisi että Offe, Olivera, joganna ja Lene pinoutuisivat. Suvishan clubi" emona" on jo legenda. Tirpankin kanssa kun naamakkain ollaan oltu niin ajatukset usein vierailee siellä pohjoisen puolessa... kerrohan huomenna lääkärikuulumiset jookosta?!

Wintsulle hyvää matkaa ja onnea palkkasopimukselle jos nyt sitä sattuisit enemmän toivomaan kuin Walesiin muuttoa :-)

Minervallahan oli hyvä tulos! Pidän peukut pystyssä että jatkokin menisi paremmin kuin meillä (hedelmöittyneistä 11 vain 6 oli normaalisti hedelmöittyneitä). Mutta ihan oikeasti sun pitää vähän löysätä ja korkeintaan kuljettaa se harava sinne seinälle nojaamaan tässä vaiheessa. Kannot ehtii kaskesta noukkia myöhemminkin ;-) PASsista kyselit, mulla se tehdään lääkkeellisenä ja on ollut kohtalaisen helppo. Kp 21 pistin pitkävaikutteisen jarrupiikin (procren) ja menkoista lähtien vähitellen nousevin annoksin estrogeenia (progynova). Siirrosta sitten progesteronia niinkuin tuoresiirronkin yhteydessä. Joillekin tulee jarrupiikistä mummotautia, mulle ei ihmeempiä. Progynovat on ehkä tuonut päänsärkyä vähän ja itkuisuutta. Tuo pessimismi on niin tuttua, mähän lasken myös että päästään tässä kätevästi vielä toiseen IVFään ennen Fertiksen kesätaukoa...

Nuru: Ai sulla sulatetaan samana päivänä (:-o Ei mistään pitkästä viljelystä ole ollut puhetta, ihan perussetti käsittääkseni olisi tekeillä. Mä tarjosin itseäni sinne tiistaina kun olisin päässyt aikaisin duunista mutta Niklas kehtas epäillä ettei saa sinne ketään vapunpäivänä sulattelemaan alkioita. Mä olin ihan että hä, ei sen vertaa voi asiakkaan eteen uhrautua ;-) No pari päivää sinne tänne, pääasia että siirtopäivänä olis jotain siirrettävää...

Leia: Lähetän edelleen tuhrunpysäytyssäteitä *trrt trrt trrt*. Vietähän hauska vappu!

Muillekin tsempityksiä ketä en nyt muistanut mainita!

kaikki taitaa olla viela paasiais-suklaa-humalassa ja siis taolla pinoilusta mutta onneksi waimo ihastuttaa uutisilla.

Waimo: Ihana kuulla etta kaikki hyvin. kayhan aina valilla kertomassa kuulumisia..jos vaikka tarttui plussat muihinkin.

Heli: Kesalomaa taallakin odotellaan, miullakin on samanverran..toivottavasti aikaa siis lomaan. Ajatella sita on oikeesti kohta kesa.

Ragazzina: Voi, lammin halaus. Olen pahoillani.

Nuru: miul on varpaat ja peukut pystyssa etta huurunenat selviaa sulatuksesta ja kaikki sujuu hyvin.

Omaa napaa: Tanaan tays kaaos taalla, lentoliikenne taysin stop kun viime yona kova sumu pakotti koneet laskeutumaan toisille kentille. Tein sit palttiarallaa lahes 13 tunnin tyopaivan, josta ilmassa tuli oltua vain 2 tuntii...Voitte arvata etta kroppa huutaa nyt apua ja vasyttaa.

Ma sain tanaan nostettua kissan jalleen poydalle ja pomo alko heti kehraamaan. Ja vaikka jatin eropaperin sille se sano ettei aijo paastaa mua pois ja et hankkii mulle palkankorotuksen. Ma en vaan taida enaan haluta sita...niin kova ikava miesta etta taitaa muutto olla edessa. Viikonlopuksi lahden jalleen miehen luokse. 3 paivaa viel ja sit oon oman kullan kainalossa. (ennatys 2 kerta kuukauden sisalla ja molemmat saman viikon aikana) Tanaan sain kuulla etta miun pitais saada lahes 2000e veronpalautuksia taalta saarelta..no menee lapsitilille. Et paastaan pian hoitoihin. Ei muuten kellaan satu olemaan tietoa kuinka paljon hoidot maksaa ulkomailla?

Halauksia kaikille ja ps.ensimainen vastarakki on nahty..joten vahasen on enaan kesaan jaljella.

Santsu: Ai sinäkin olet jo noin pitkällä - toivotan kovasti onnea tulevaan koitokseen, joka on sulla on edessä ihan minä hetkenä hyvänsä - vai oletko kenties jo tosi toimissa...? Mulla oli raskauden kulku aika samanlainen kuin sulla: ensin pelkäsin kuollakseni keskenmenoa, sen jälkeen kärsin kovista ennenaikaisista supistuksista ja viimeiset 10 viikkoa jännättiin, että syntyykö vauva liian aikaisin. No, tarkalleen laskettuna päivänä hän sitten syntyi vastoin lääkäreiden ennustuksia, vaikka niin pitkälle ei missään tapauksessa pitänyt päästä... Terve ja iloinen pieni tyttömme täyttää ensi viikolla jo 5kk.

Nuru ja Heli: kovin usein te molemmat aina käytte mielessäni ja hartaasti olen teille plussaa toivonut. Peukuttelut jatkuvat edelleen!

Tsemppiä ja kauniita kevätpäiviä myös kaikille muille clubilaisille, sekä uusille että vanhoille!

Santsu: ihanaa kuulla etta siel kaikki hyvin ja La on jo kasilla, uskomatonta kuinka aika rientaa. Onnea tulevalle perheelle.

Nuru: ai se olit sina..mie kun vilkuilin monta kertaa taakseni kun luulin jonkun vilkuttavan. :) Kyl miul taitaa olla muutto edes..vaikka tanaan hehkutin miehelle etta sain lomaa juhannuksesta kaksi viikkoo, se vaan totes et ethan sie enaan silloin ole siel tois..hups...unohdin etta meinaan lahtea firmasta.

Sain tanaan myos vahvistuksen etta toukokuun lopulla miul on viikon loma joten paastaan miehen kanssa suomeen, tosin han tulee tyo komennukselle ja mie vaan lomaileeen. Ihanaaaa tulla suomeen pitkasta aikaa.

Haleja kaikille!

Valitettavasti kävi vähän samalla lailla kuin teillä Heli.

Vain 3 ok munista, muut huonoja.

Kaksi kuitenkin siirrettiin ja yksi meni pakkaseen.

Mieli oli vähän matala, mutta nyt olen jo suht. sinut asian kanssa.

Asiaa auttoi varmaan se, että pääsimme tutkimukseen, jossa selvitetään, miksi kato oli niin suuri.

Jospa siitä olisi apua jatkossa, jos ei meille, niin muille.

Verta siis taas luovutettu ja piikki pistetty.

Nyt sitten piinailu alkoi!

Miten Nuru, pääsitkö siirtoon?

Helille tsemppiä ensi viikkoon, vai eivät suostuneet vappuna töihin vaikka on työväen juhla, hassua :(

SuviTuulia: Piristystä vain tuo kiva väri, lisää vain!!

Kaikille vielä kiitos tsempityksestä, olette kyllä ihanaa porukkaa!!

T:minerva72

Ihanaa kun on näin keväistä! Räksät laulaa hullun lailla aamun työmatkan aikana ja aurinko lämmittää selkää... Ja niin just ihan kohta on ihan oikea kesäkin. Tosin siihen kesälomaan on vielä 8 viikkoa, mutta olkoon... Nautitaan nyt kuitenkin.

Olipas tosiaankin positiivinen avaus pinolle - mukavia kuulumisia kertakaikkiaan. Koetahan nyt Waimo vain ryhtyä nautiskelemaan siitä masun kasvattamisesta, kyllä kaikki sujuu hyvin!

Nurun ja Helin huurunenille paljon peukkuja. Nurun taitaa olla lähempänä, joten ensten sinnepäin bd bd bd bd!

Ragazzinalle iso lohtuhalaus! Koettakaahan jaksaa surunne keskellä.

Wintterillähän alkaa suunnitelma ihan selvästi muotoutua. Taitaa muuttouutiset olla lähempänä kuin arvaammekakaan ;)

).( hymiönkin taas uskaltaa laittaa peliin. Olen tässä vaivihkaa yrittänyt vähän keventää elopainoa ja tarkistin tänäaamuna ja 3.5 kiloahan on lähtenyt. Jihaa! Tosi kiva kun farkun vyötärö ei tunnu kiristävän enää samaan malliin. Kp 25, huomenna viimeinen luge naamariin ja sittenpä sitä odotellaan tätiä. Eilen jo sain ihan pikkaisen tuhrun aikaiseksi, joten ei tästä eka clomi kierrosta tainnut tulla sitä positiivista tulosta. Höh - pettymyshän tiivistyy sitten kun täti kurvaa kunnolla pihaan, mutta kyllä täytyy myöntää että jo valmiiksi kurkkua kuristaa.

Mutta raahaudutaanpas taas illalla maalaushommiin, sitten onkin niin väsynyt ettei paljon maallisia murheita jaksa murehtia.

Keväthuiskutus kaikille

Leia

Santsu: ihanaaaaaaaa " nähdä" sinua ketjussa! Olipa mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa. Jännät hetket teidän perheessänne.

Paljon haleja sinne päin.

Wintteri: kissan pöydälle nostaminen kannatti. :o) Mutta oman kullan kainalo taitaa painaa vaakakupissa palkankorotusta enemmän. Tsemppiterveiset sumuiselle saarelle! (Vaihdoin konetta Lontoossa Suomeen tullessa ja katselin kaunista vihreää saarta. Vilkutin sinulle, ehkä tunsit kutituksen olkapäälläsi?)

LeiaK: ikävä kuulla, jos ei vielä tärpännyt. Tsemppiä maalausurakkaan.

ON: Zumenon aiheuttaa jo nippailua. Ja tänään vielä lugestronit lisäksi, jotta cocktail olisi täydellinen.

Ihana aurinkoinen viikko, toivottavasti aurinkoa riittää vielä Vapuksikin.

Minerva ja Nuru: Paljon onnea PAS:iin!!!!

Muille mukavaa viikonloppua.

Mie lahden Walesiin jalleen viikonlopuksi joten palaan ensi viikolla tanne takas. Huomenna selviaa palkka-sopimus...viikonloppu sitten aikaa miettia miten teen. Jaamme jannityksella odottamaan.

Halaukset kaikille kissanaisille:

Wintteri

Me päästään sitten piinailemaan käsi kädessä, noin kuvainnollisesti.

Peukutukset huurunenien puolesta!!

Miten muuten tuo Pas-hoito?

Onko siinä pistämisiä, olen kuullut, että Oys tekee lääkinnälliseen kiertoon, mitähän se sitten tarkoittaa.

Pieni pessimismi aina kaivaa päätään ja näin valmistautuu jo kenties Pas:iin, vaikka ivf hoito vielä täysin kesken, kun ei olla edes siirrossa vielä.

Kyselin hyvältä ystävältäni muuten, että mikähän auttaisi kiinnittymiseen.

No, hän vastasi että varmaan jokin tahmea, vaikka Kallen mätitahna, hihi..

T:Minerva

Pikaisesti !

Toivottavasti täti kiertää teidät kaukaa vapun aikana :) Tsempitykset ja peukutkset siirtoihin meneville! Piinistelijöille plussapeukut pystyyn!

Ja muutenkin ihanaa aurinkoista vappua!!

T: vupii, joka ihmettelee missä täti kun sen piti tulla jo viime pe nyt on kp 35... ;)

No, nyt on soitettu ja kysytty montako hedelmöittyi.

9:stä munasolusta 7 hedelmöittyi ja olen tosi tyytyväinen.

Varmaan saadaan pakkaseenkin jotain.

Olo on vieläkin hieman heikko, pitää ottaa iisisti.

Aamulla oli tosi hyvä olo, mutta kävin vähän haravoimassa ja eipä tehnyt hyvää.

Minä kun olen sellainen duracell pupu, en malta millään olla paikoillaan!!

Huomenna sitten siirto ja siitähän se tosi piina alkaa.

Mistähän täältä koneelta löytäisi sen tuttitetriksen?? Siinähän kuluisi aika mukavasti :)

T:Minerva

Tirpalle tuosta tutkimuksesta.

Se tuli ihan yllätyksenä siirtopäivänä, johtuen muniksien huonosta laadusta.

Biologi niistä kiinnostui, kun osa muniksista oli ovaalinmuotoisia ja kun kato oli niin suuri.

Miehestä otettiin myös verikoe, sen perusteella selvittelevät dna-tietoutta yms.

Kysyin muuten siitä alkionkuoren avauksesta ja sanoi, että sitä harvemmin tehdään, joskus kokeillaan.

Selvää hyötyä siitä ei ole ollut tutkimusten perusteella.

Biologi arveli, että seuraava hoito voisi olla ainakin osittain icsi, jotta nähdään, muuttuuko tilanne.

No, nyt tämä neiti lähtee hierojalle, eikö sitä pitänyt ottaa rennosti?

Ja vapun kunniaksi aion kyllä ottaa lasillisen viiniä, vaikka Oys sen kielsikin..

T:Minerva pp1

Waimo:

Lainaus:

Vauvakuulumisia!

Tänään oli toinen neuvola ja sydänäänet kuuluivat heti hyvin, siellä toinen liikkui kun vähän väliä tuli " häiriötä" ja kaameeta rohinaa ja kohinaa kuului, terkkari sanoi että vauva siellä liikkuu kovasti.

T: Waimo

En muista ainakaan, että olisin onnitellut. Voi tietenkin olla, että valtava väsymysdementiani on aiheuttanut totaalisen muistinmenetyksen, kuopus valvottaa öisin aika kovasti välillä.

Mutta pitemmittä puheitta: MAAAHTAVAAA uutinen Waimo! Onnea kovasti ja ihana kuulla, että olet jo noin pitkälle!!!!

hamu

joka ennen oli aktiivinen club30:läinen, nyt kotona " kesälomalla" kuopuksesta, joka on jo kohta 10kk. Töihin lähtö häämöttää elokuussa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat