Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja miten niiden syntymistä voi ehkäistä?

Sivut

Kommentit (56)

Mä olen koukussa mun miehen nenän puristeluun.. Kumma friikki hänkin, tykkää kun ' pidän huolta hänen ulkonäöstään' ! Suurin motiivi mulla tosin on ihan oma himo puristeluun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin mielessäni oikeen mässäilen ajatuksella että pääsisin puristamaan ne kaikki mustapäät! En siis mitään mätäfinnejä haluis puristaa kuitenkaan.. Ja ihmettelen miks nää kyseiset ihmiset ei purista pois niitä omia mustapäitään!

Ennen sillä oli naama täynnä sellaisia ihania kunnon mustapäitä. Talia tuli aina kunnon kiemura! Kiristin sitä seksillä, kun kuulemma tuntui niin inhottavalta se puristelu.

kamat esiin ja yleensä kun vaan puhdistaa niin tulee siisti sen jälkeen - siitä varmaan tämä innostus !

Vierailija:

Lainaus:

missäpäin asutte,tuun lennossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija:

Lainaus:

paniikki jos huomaan itselläni mustapään, jota en ylety puristamaan. Tekisi juosta pientä ympyrää kiljuen kun ahistaa!

Onneksi miehessä riittä puristeltaava. Minäkin olen mustapäähuora...

Mustapäähuora!!! Tää palsta on loputon uussanojen hautomo :-D

Mutta munpa miehellä riittää mustapäitä ja niitä saa puristella jos vastapalkaksi vaikka hieroo vähän. Tai ottaa suihi. Tekee se puristelu kuulemma sen verran kipiää.

Näytin miehelleni tän ketjun ja hän sai siitä uusia ideoita. Kai mäkin joudun jatkossa tekeen " palveluksia" saadakseni puristaa mustapäitä.

lasteni tuloa murrosikään. Jos perivät isänsä iho-ongelmat, niin mustapäitä ja finnejä tulee olemaan ihan riittämiin. Ei kai sitä lastensa mustapäiden kimppuun kehtaa käydä - vai kehtaako?

mies on se joka tykkää puristella mustapäitä ja finnejä ja mä juoksen kiljuen karkuun kun se sattuu. Mutta onneksi ei ole kuin joskus oikein hikisen treenin jälkeen yksi finni selässä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat