Vierailija

Eilen taas tajusin miten mun miestä ahdistaa mun läheisyys. Mies oli koneella ja mä pyysin, että tuu mun luo sohvalle. Mies puuskahti kiukuisena, että en mäkään ahdistele sua kun sä oot koneella. Mä sanoin, että mua se ei ahdistais vaan musta olis ihanaa jos mies pyytäis mua lähelleen. Kun ukko sitten tuli sohvalle meni istumaan mahd. kauas minusta. Pyysin lähemmäs niin mies oli jo lähes raivon partaalla. Hän ei suostu puhumaan asiasta ollenkaan. Sanoo vaan, että mä ahdistelen ja en anna hänen olla rauhassa. Ymmärtäsin jos olisin hänen kimpussaan joka päivä, mutta en edes muista milloin viimeks olisin häntä lähelleni pyytänyt... Vuosi sitten meillä oli kamala kriisi. Siihen liittyi monia asioita, mies kohteli minua huonosti arjessa ja myös tämä läheisyysasia oli iso juttu. Ero meinasi tulla, mutta mies lupasi muuttua ja muuttuikin. Sain läheisyyttä ja mies kohteli minua hyvin muutaman kuukauden. Nyt ollaan taas samassa tilaneessa... En ymmärrä miksi on näin kun elämä olisi muuten ihan hyvälllä mallilla. En tiedä voinko elää voiko elää ilman läheisyyttä ja hellyyttä. Seksiä meillä on 3-4 kertaa kuukaudessa ja sekin on minusta liian vähän..

Kommentit (7)

Mä tiedän, että mies ei suostu keskustelemaan asiasat eikä myöntämään, että asia on näin.. siksi on ehkä vähän vaikeaa sopia tuollaista seksilakkoa... Pitää pämiettiä asiaa.

Ei sillä ketään toista ole. Saan katsella kun hän on koneella mitä tekee eikä se haittaa häntä yhtään. Eilen ei vaan halunnut mun lähelle.

Tiedän, että molempien panosta tarvitaan en vaan yhtään tiedä mitä ton äijän kanssa pitäis tehdä kun se ei kykene puhumaan. Joo, seksiä on todella vähän. Kärsin siitäkin kun haluaisin itse joka toinen päivä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun kotielämä on muuten aika hektistä (kolme lasta jne) niin koneelle tulen nollaamaan aivot, ärsyttää suunnattomasti jos mies silloin tulee vinkumaan, että tule halimaan, sohvalle juttelemaan tms. Siis miksei voi kunnoittaa mun haluani olla hetken ihan "yksin", nollata pää, olla omissa oloissani jne. n äärimmäisen ärsyttävää, että silloin kun saan lapsilta ja kotitöiltä hetken omaa aikaa ja haluan lukea rauhassa esim blogeja, tulee toinen viereen vaatimaan huomiota!

Ehkä miehesikin kokee sen näin...

Etenkin jos teillä on seksiä sinun mielestä liian vähän, niin nämä kutsut "tule väähn viereeni" on kyllä tulkittavissa ahdisteluksi, itse en ainakana tykkää että jos mun pitää jättää omat juttuni koneella koska mies haluaa seksiä, jos en sitä halua.

Teitenkään en halua koko aikaa viettää koneella, kunhan olen tehnyt tässä ne juttuni, vastannut meileihin, lukenut blogit, ollut vaikka täällä keskustelemassa, niin voin taas keskittyä mieheeni, halia ja pussailla, ja yleensä se pussailu johtaa seksiiinkin...

Anna miehellesi omaa aikaa ja rauhaa. Sopikaa vaikka että tunti lasten nukkumaanmenosta tms on sitä "omaa aikaa" jolloin et ahdistele ja halauksien ja seksin aika vasta sen jälkeen...

Ero on vain siinä, että en saa mieheltäni hellyttää koskaan oma-aloitteisesti (seksiä joskus). Hän ei koskaan pussaa, halaa tms. Omaa aikaa hänellä on kaikki illat. Hyvin harvoin häntä ahdistelen.

Tuli heti mieleen kun kerran hermostuu noin eikä päästä lähelleen. Kirjotteliko ehkä meiliä jollekin? Kysy suoraan ja vaadi keskustelua.

sä haluat sitä seksiä aina kun pyydät lähellesi? Ainakin toisin päin tämä on ihan tavallinen kuvio: kaikki läheisyys alkaa liittyä seksiin ja "ahdisteltu" osapuoli lopulta kammoaa kaikkea koskettamista.

Joskus auttaa täydellinen seksitauko. Sovitte vaikka että pariin kuukauteen ei harrasteta yhtään seksiä, ei vaikka molempien tekisi mieli. Sitä kautta voi löytyä se hellä läheisyys, johon ei liity mitään taka-ajatuksia.

Tielläon selvä viestintäongelma kun ette pysty puhumaan ongelman perimmäisistä syistä.

Ei toisen muuttumisella mitään pysyvää saada aikaan. Molempia siinä tarvitaan.

Seksiä 3-4kertaa kuussa ... Kuulostaa vähältä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat