Seuraa 

Voiko tän huonompaa onnea enää olla. Mulle tehtiin kaavinta tuulimunasta 13.4. Viime sunnuntaina alkoi äkillinen kova vatsakipu ja kylmä hiki pukkas ja alkoi pyörryttää. Lähdettiin päivystykseen naistenklinikalle. Siellä alko taju mennä ja paineet romahti. Vatsaontelo oli täys verta. Mulla olikin toinen sikiö munanjohtimessa ja se repesi. Vatsassa oli verta n3,5l ja hemoglogiini siinä vaiheessa 47.

Tuntui, että oli hengenlähtö todella lähellä. Vasen munanjohdin poistettiin kokonaan. Nyt oon vaan ilonen siitä, että olen hengissä ja pääsin tänään kotiin. Mutta taidan lopettaa vauvakuumeilun tältä erää kokonaan. Toivotan teille kaikille hyvää kevättä ja onnea yritykseen!

Olen aika järkyttynyt vielä tapahtuneesta.

Kommentit (10)

Järkyttävä kokemus varmasti! Onneksi selvisit siittä. Tunteesi on varmasti vielä sekavat ja vaatii aikaa parantaa kaikki haavat.

Otat nyt rauhallisesti ja yritä olla huolehtimatta turhia. Nauti esikoisen tuomista riemuista :) ja lämpimästä keväästä.

Kaikkea hyvää sinulle.

Zatu

Huh huh! Pääasia, että selvisit tuosta koettelemuksesta. Pikaista toipumista sinulle ja tervetuloa takaisin palstoille, sitten ja kun ehkä taas jaksat joskus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kamalaa! Kylläpäs oot koettelemuksen käynyt läpi. Onneksi olet kunnossa. Parantelet vaan itseäsi rauhassa ja annat kropan toipua!

Tulet sitten heti takaisin, kun siltä tuntuu..

Halauksia,

Jumppis

Järkyttävän koettelemuksen olet käynyt läpi! Onneksi oot nyt päässyt kotiin ja onneksi oot ilmeisesti vähän vahvemmassa kunnossa! Lepäile vaan rauhassa ja parantele itseäs kunnolla. Hyvää kevättä sinulle, VOIMAHALAUS

Miten noin voi käydä!!! Ihme etteivät ne huomanneet mitään silloin kun tuulimunan totesivat. Koita nyt parannella itsesi rauhassa kuntoon. (((((Voimahalaus))))). Eli pitää siis näköjään todella tarkkailla oireita munkin, koska sain juuri keskenmenon viikonloppuna ja on ollu aika kovat vatsakivut. Ensimmäinen keskenmeno, niin ei oikein tiedä millaista kivun kuuluis olla. Eikö sullakin kestänyt se vuoto aika kauan? Paljon voimia sulle!!! Kyllä sua on nyt koeteltu..

Shannon

Shannon: Pahoittelut keskenmenosta:( Ei ole helppoa sullakaan. Mulla se jälkivuoto jatkuu vielä siitä kaavinnasta. Ne vatsakivut mitkä tulee tosta sisäisestä verenvuodosta on ihan karseet. Ei pysty kävelee ja päässä alkaa pyörii. Kylmä hiki pukkaa. Keskenmenossa kivut on vähän erilaiset sellaset supistelevat. Toi on viiltävää kipua. Ei sun nyt kannata tota pelätä, että saman tuomion saisit. On todella harvinaista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat