Seuraa 

Onko kellään muulla yli 6kk imettäneellä nivelkipuja ja muita ikävän tuntuisia vaivoja kuten huimausta, päänsärkyä, pahoinvointia? Pientähän tämä on, mutta ikävää silti, kun nilkkoihin koskee vietävästi (ja ajoittain oksettaakin), ja kaikki luut ja nivelet naksuu, niinkuin sijoiltaan olis menossa. Mitä pika-avuksi, auttaako joku ruoka-aine tai vitamiinilisä, kalsiumlisä, rauta? Ilmeisesti täysin luonnollisesta kalsiumkadosta on kyse kuitenkin, ja se parantuu itsekseen kun hormonitoiminta eli menkat alkaa taas. Mutta siihen asti, mitä keksisin, kun en vielä imetystäkään aio lopettaa... Tätä on viikon pari ollut pikkuhiljaa pahenemaan päin tätä nivelkipua, oksetusta kuukauden.. enkä ole raskaana... ;)

Kommentit (3)

Mä imetin viime kesänä mun pienokaista yhteensä 7 viikkoa, täysimetyksellä vain 3 viikkoa!! En voinut jatkaa, koska olo oli niin hirveä... viimeiseksi jopa portaiden nousu oli aivan liian tuskallista, sillä niveliin sattui niin paljon!!! Lääkäri suositteli samantien imetyksen lopettamista, sillä mulla on muutenki reuma ja kihtitaustaa... Imetyksen lopetettua meni hetki ja sitten olin kuin uusi ihminen,... :D Jaksoin taas paljon paremmin touhuta lapsen kanssa!! Ensi kerralla sitten tiedän heti, että imetys ei oo mua varten :(

Hyvää kevättä!!

Imetys loppu mulla puoltoista kuukautta sitten. Mutta pari viikkoa sitten alkoi nivelkivut ja sitten oireet paheni niin että nilkat turpos siten etten enään päässyt kunnolla kävelemään ja omat jalkineet eivät mahtuneet jalkaan. Menin lääkäriin ja multa otettiin verikokeita ja keuhkokuvat ja sitten tuli soitto että pitää samantien mennä sairaalaan. tulehdusarvot olivat tosi korkeella.

vietin neljäpäivää sisällä sairaalassa ja tautikin selvisi. Sairastan sarkoidoosia ja se on kuulema 20-40 vuotiaiden naisten tauti ja synnytys voi laukasta taudin niin kuin on tehnyt minunkin tapauksessa.

nyt syön lääkkeitä ja nivelkivut pahimmat ovat takanapäin ja taas voin kävellä kivuitta.

Kehoittaisin käymään lääkärissä ja kertoa nivelkivuista ja pyytää että ottaisi verikokeita ja näin ollen sais jotain lääkettä ja apua vaivoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä kanssa imetetty 6kk ja viikon yli ja samanlaisia oireita mulla. Enpäs tullut ajatelleeksi että ne imetyksestä voisivat tulla... Nyt ollut pari viikkoa pahoinvointia ja raskaustestinkin jo ehdein hädissäni tehdä, no negatiivinenhan se oli kuten arvelinkin. Nilkat myös särkevät, varsinkin iltaisin. Juu ja tuota huimausta myös ollut. Olisi mukava kuulla jos jollain olisi tähän jotain tietoa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat