Vierailija

Voisiko joku sitten kertoa missä mun auton ja työpaikan avaimet on!

Auton avaimissa pieni musta avaimenperä, jossa lamppu ja työpaikan avaimissa kaulanauha.

Kiitos jo etukäteen! Alkaa tulla tän asian kanssa jo hätä...

Kommentit (27)

siis kotini lisäksi on vanhempieni koti ja siellä on harmaa lattia siellä huoneessa missä me nukumme... Mutta sieltäkin etsin joka paikasta. Ehkä pitää etsiä viikonloppuna tarkemmin...

Mutta osaatko sanoa mitään niistä toisista avaimista?

En edes tiedä onko ne kotona vai vanhempieni kotona. Molemmat avaimet menivät hukkaan samana viikonloppuna, mutta toiset hukkasi mies ja toiset minä.

Nyt rupee tulemaan jo tosiaankin hätä, kun niitä tarvittaisiin kipeästi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siellä ne ei ole.

Matkalla mukana (ehkä menivät hukkaan matkalla) oli pieni musta matkalaukku, mutta sekin on pengottu moneen kertaan. En enää tiedä mistä etsiä...

Meillä on lapset 4,5 v. ja 2 v., joten kyllä noita kuskaajia löytyy.

Tässä muutama " etiäinen" , joita mulla avaimista on...

1) Lapsi EHKÄ kuskasi jossain vaiheessa työpaikan avaimia (kaulahauha kaulassaan), mutta minne?

2)Kiireessä tyhjäsin laukkuani ja laitoin työpaikan avaimet... Minne? En normaaliin paikkaan kuitenkaan, enkä minnekään sen lähelle.

3)Oltiin lähdössä kakkosautolla jonnekin ja siirsin äkkiä ykkösauton autokatokseen. Minne laitoin avaimet?

polttaa eli näen edelleen sen mustan laukun ja autonavaimet tippuvat sieltä jonnekkin missä on harmaa pöytä tai muu huonekalu/lattia. Ja näen sorapihan ja autotallin/katoksen ja että ne toiset avaimet olis siellä autokatoksen paikkeilla, ulkona jossain tai auton takaluukussa. Muusta en nyt pääse kiinni t. näkijäharjottelija

Joskus avaimet tulee laitettua ihan hassuun paikkaan, itse kerran ripustin omani vessan naulakkoon.. :) Ja toisen kerran olen löytänyt avaimeni jääkaapista.

Esim. makuuhuoneessa, missä siniset tapetit?? Osaatko sanoa tarkemmin, sillä sieltäkin on etsitty tuloksetta...

Löytyykö vielä näkijöitä?

muistan siis laittaneeni työpaikan avaimet mustaan laukkuuni, mutta enää ne eivät ole siellä, eli ne on pudonnut jonnekin. MUTTA MINNE? Sinne jonnekin siniseen paikkaanko? Voisko olla esim. sininen auto?

Auton avaimet on myös hukassa. Näkisitkö mitään niistä?

Minä joka näen tuon mustan laukun, en nähnyt tuota sinistä paikkaa..mielestäni avaimet ovat sisätiloissa. En vaan näe missä..jotain harmaita huonekaluja, ehkä?Tai harmaa lattia? t. näkijäharjottelija

Täytyypä vielä tsekata kakkosauton takaluukku, kun mies tulee kotiin. Se on hyvinkin mahdollinen paikka ja sieltä ei ole katsottu.

Lisäksi tsekkaan viikonloppuna vanhempieni luota, josko ne toiset avaimet olisivat sillä harmaalla lattialla.

Kiitos! Ilmoitan sitten miten käy!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat