Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Musta tuntuu, että mun sydän rusentuu kun ajattelen, että joudun syksyllä jättämään pienokaiseni hoitoon tuntikausiksi joka päivä. En haluaisi tehdä sitä. En todellakaan, MUTTA olen nuori yksinhuoltaja ja minun pitäisi valmistua yliopistosta nopeasti (ja vielä on monta vuotta jäljellä!), jotta voisin tarjota lapselleni taloudellista turvaa. Mitä mä oikein teen? Mä en pysty päättämään.. :`(

Kommentit (5)

koska alallani on paljon mm. koko päivän (8-17) kestäviä labratöitä jne.. Tuntuu tosi vaikealta tehdä päätös, kun haluaisi niin kovasti olla vaan lapsensa kanssa, mutta toisaalta järki sanoo, että pakko mennä takaisin kouluun, jotta valmistuisin mahdollisimman pian. Nyyh.

Kiitos vastauksista =)

-AP

ja jouduin viemään opiskelujen takia lapsen hoitoon jo 1 vuotiaana. Mulla oli ihan samoja aatoksia ja sydän oli särkyä, mut yllätyksekseni huomasin, että lapsi viihtyy ihan älyttömän hyvin päiväkodissa :) On oppinut kaikkia uusia asioita ja kaipaa ihan selvästi jo ikäistänsä seuraa, vaikkei mistään leikkimisestä sinällään voi vielä puhua. Joten vie hyvillä mielin vaan lapsi hoitoon, luultavasti se poikii vain positiivisia asioita ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat