Vierailija

Kommentit (16)

Siinä se juttu oli.. ;)

Mieleltään sairas ihminen on väkivaltanen tai tappaa toisia.

Musta oli mielenkiintosta et kun näytettiin kuvia noista kohdunryöstäjistä niin ne kaikki (paitsi se teini) oli ihan kamalan deekun näkösiä!! :D Hiukset sikinsokin, laihoja, kalpeita, silmät sojotti mihin sattu ja oli NIIIIN ilmeettömiä et puistatti.. Aatelkaa kun semmonen seko hyökkää kimppuun kun oot viimesilläsi raskaana ja kuristaa sut

-sitten vetää mahasi auki autonavaimilla ja vie lapsen.. Hyi ällötys!

Ohiossa ja tuo juttu tuosta vauvanryöstöstä häiritsi mua hirveästi. Olin jo muutenkin alkuraskauden hormoniheittelyissä ja sitten viereisessä kaupungissa pöllittiin vauva mahasta. :(

Myös toinen outo juttu tapahtui: nainen oli jossain autokolarissa, vikoja viikkoja raskaana. Nainen kuoli kolarissa. En muista oliko maha repeytynyt auki vai synnytys jotenkin tapahtunut alakautta, mutta kolaripaikalla vauva oli tullut tähän maailmaan ja selviytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä kun luin tosta dokumentista jostain, niin luulin, että siinä käsitellään vain jotain yhtä tai kahta tapausta, en tajunnut, että noin sairaita ihmisiä voisi olla enemmänkin.

Mutta luulen että nuokin naiset ovat täysin ymärtäneet tekonsa ja suunnitelleet niitä, todellakin ansaitsevat tuomionsa täysin ja koko pituudeltaan. Uskomatonta mutta totta miten sairas maailma todellisuudessa onkaan.

Ja siinä näytettiin kuvia niistä: Oli se hyvän näkönen teini, sit joku tummaihonen, yks tosi hoikka, tää rillipiru, semmonen pitkähiuksinen, yhellä oli tosi lyhyet hiukset.. Tais olla muitakin.. :(

Joku selitti et tollaseksi saattaa " tulla" jos suhde on loppumassa ja mies estetään lähtemästä sanomalla et on raskaana ja sit pitää olkaa käyttäytyyn kuten raskaanaoleva ja lopuksi se lapsi pitää sitten hankkia jostain.. YÖÖÖÖK!

8

Että jos teidän passikuvanne otettaisiin ja liitettäisiin tuollaiseen yhteyteen, niin kaikki näkisivät teissä ihan samalla lailla " tyhjän katseen" ja äärettömän pahuuden" . JA tietysti esim. siitä Lisasta (se rillipiru) esiteltiin sellaista kuvaa, missä se oli niin pahan näköinen, kun sellanen kerran oltiin saatu. Olihan siitä myös ihan normaaleja ja nättejä kuviakin.

Mutta karmeita ihmisraunioita olivat ylipäätään, ei voi muuta sanoa.

Ei voi kun kuvitella tuskaa, mitä äidit viime hetkinään on joutuneet kokemaan. Toivottavasti se yksi äiti oli jo kuollut, kun se psyko rupes avaamaan sen vatsaa autonavaimilla!!

Ja olivat kyllä tosi ilmeettömän näköisiä naisia, semmoisia, joidenka silmiin kun katsoo, niin voisi luulla katsovansa äärettömän syvään mustaan kaivoon... :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat