Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis sellaista liikuntaa, jolla olisi kuntoa kohottavaa vaikutustakin?

Itsellä ei ole paljon mahdollisuuksia kuin tuplia lykkien, vaikka mieli tekisi vähintään 3x viikossa sauvakävelylenkkiä + tehokasta jumppaa päälle, tarvitsematta välittää pätkääkään lasten rytmeistä ja mieliteoista.. mutta untahan se vaan on... Mitä harrastatte ja kuka hoitaa lapsianne sillä aikaa, imetättekö?

Kommentit (7)

Lähes päivittäin. Lajeina jumppa, uinti, kuntosali ja lenkkkeily (toistaiseksi kävellen kun kuopus vasta 5vko:a, jälkitarkastuksen jälkeen pääsen sitten toivottavasti juoksemaan). Tämän lisäksi sitten hyötyliikuntaa lasten kanssa/omineni. Lapsia hoitaa minun poissaollessa mies.

Tarvitsen päivittäisen irtioton arjesta ja liikunta se mulle paras tapa hoitaa pääkoppaa. Mies on päivätöissä, eikä tykkää harrastaa " muuta" kun lasten kanssa oloa:). Kuopusta imetän.

Maisa ja nelikko

Käyn salilla tai jumpassa 3-4 kertaa viikossa. Salilla on lastenhoito johon saan molemmat tarvittaessa (3,5v ja 3kk). Yleensä käyn iltaisin jolloin mieheni on tyttöjen kanssa. Lisäksi tietenkin hyötyliikunta kun päivittäin tulee vaunuteltua ympäri kaupunkia :)

Birdy

Sisältö jatkuu mainoksen alla

3 kertaa viikossa käydä pitään spinningiä.Lasten isä hoitaa tyttöjä sillä aikaa.+ sit päivisin käydään pitkiä kärrylenkkejä.Myös Mll:ltä saa apua lastenhoitoon (en tiedä onko joka kaupungissa).

lettis73

Hyötyliikunnan puolelle se jää. Mutta tuplien lykkiminen on kyllä kelpo liikuntaa: rattaat painaa reilut 20 kg, ja lasti saman verran = yht. 40 kg, varsinkin ylämäissä ihan kivasti hengästyttää. Kävely on minulle pakkomielle, ollaan lasten kanssa tien päällä melkein päivittäin, kolutaan lähiseudeun puistoja, syödään eväitä ja maleksitaan.

Suunnitelmissa kuitenkin on aloittaa " ihan oikea" kuntoilu... Jumppakuminauhaa retuutan usein mukanani, jos muka jäis joutoaikaa niin treenaisin vähän. Ja jumppapallo on valmiiksi puhallettuna makuuhuoneen nurkassa, kiroan sitä aina siivotetssani mutta en viitsi tyhjentää, eihän sitä tiedä milloin jumppakärpänen iskee. Jumppavideon laitan välillä pyörimään, ja ehdin ehkä alkuverryttelyn loppuun, kun jompi kumpi lapsista torpedoi aikeeni ja se siitä...

Meillä lapsia kaksi, 3v ja 6kk, mies rakentaa ja lapset on melkein 24h / vrk minun vastuullani.

eli mahdollisuuksia harrastaa on. Käyn 2-3krt viikossa salilla/spinningissä. Harrastusiltoina lapsia hoitaa isukki tai vaihtoehtoisesti mummo. Joskus olen myös käynnyt salilla lasten nukahdettua yöunille, tosin usein olen siihen aikaan jo itsekin niin sippi, ettei treeneissä ole sitä parhainta tehoa.

Itse olen aika laiska työntelemään tuplakärryjä, sillä esikoinen ei niissä pitkiä matkoja viihdy. Niinpä kärryttelyreissut enemmän kiristävät pinnaa kuin rentouttavat... Eli lähipuistoon ja takaisin kärrytellään.

Niin, ja lapsia oli kaksi: 1,5 v ja 3,5kk ja kuopusta täysimetän.

Käyn vauvan kanssa jumpassa kerran viikossa, sillä välin esikoinen on eskarissa. Koiran ulkoilutan kahdesti päivässä päivällä ja illalla, silloin mies on jo tullut töistä ja katsoo lapsia sen ajan, nuo lenkkien pituudet vaihtelee ihan omasta viitsimisestä, yleensä toinen on pitempi ja toinen lyhempi lenkki. Ja vaunukävelyllä käyn päivittäin, kun vien ja toisinaan myös haen esikoisen eskarista. Että tällaista hyötyliikuntaa...

Käyn melkein joka ilta (klo 18-19) sauvalenkillä pururadalla, rannalle. Lenkkeilen noin 45 minsaa. Pojat kotona iltapesuilla ja satuja lukemassa isän kanssa.

Imetän kuopusta.

Pojat 7kk ja 2v11kk

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat