Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vai joka päiväkö te ruinaatte??

Kyllä olisi ihanaa olla sellaisen naisen kanssa joka haluaa seksiä 3-4 krt/viikossa

Nyt muuten elämä OK, mutta seksiä 1-3 krt/kuukaudessa

Se kai 40:sen miehen kohtalo??

Kommentit (21)

minä ainakin tuon 3-4 krt viikossa. En viitsi ruinata enkä halua säälistä.

Minun kohtaloni se ainakin tuntuu olevan mut en voi kieltää ettenkö haluaisi miestä joka haluaa minua yhtä paljon kuin minä häntä.

N 30

ja mies haluaa joka kerta enempi ja enempi.

ja enmpä tuota vastaan oo laittanut jos ei oo ollu kipeenä alapää menkkojen jälkee tai lapset itkenee illan- yleensä keskeytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis on olemassa naisia jotka haluaa

vaan eipä ole osunut kohdalle, joten joutuuko tyytymään loppuelämän epätyydyttävään seksiin?? (ei 2-3 kertaa kuussa ole MITÄÄN)

Vai yrittää löytää uusi nainen rinnalle??

Eli kerta viikkoon, kun menkkojen aikana ei harrasteta. Mulla halut menee niin, että tiettyyn aikaan kuussa ( n. 10 vrk oviksen ympärillä) voisin asua sängyssä, muuna aikana ei juuri kiinnosta tai jopa inhottaa koko juttu. Mies ei halua yhtä usein, valitettavasti. Mutta tyytyväisiä ollaan, molemmilla taitaa olla vähän erikoiset mielihalut, jotka onneksi sattuu hyvin yhteen ;-)

Mä nainen ja haluan seksiä Usein, joskus monta kertaa päivässä joskus riittää muutama kerta viikossa.

Onneks mun mies haluaa ja jaksaa ainakin vielä 42/45

Mutta meillä taidan olla minä joka haluaa enemmän. Eilen 4 kertaa oli tarpeeksi. Tosin on välissä myös päiviä ettei seksiä harrasteta lainkaan. 5-7krt/vko taitaa olla keskimäärin.

Vaimo ei haluaisi kuin pari kertaa kuussa, minä vaikka joka päivä. Silloin kun seksiä on, niin vaimo haluaa hoitaa sen nopeasti. Tästä johtuen minä olen yleensä aloitteen tekijä, vaikka kaipaisinkin sitä, että vaimo joskus tekisi aloitteen.

Yhdessä 10 vuotta ja kaksi lasta...

Olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta. On mahtavaa huomata edelleen noiden vuosien jälkeen, että halut eivät ole kadonneet mihinkään, kummaltakaan. Seksiä harrastamme 4-6 kertaa viikossa ja nautimme todella ! Välillä on ihan pikaisia ja välillä paneudumme asiaan kunnolla . Edellinen liittoni oli ihan toisenlainen, seksiä noin kerran pari kuukaudessa...Siksi juuri osaan olla niin onnellinen siitä, että halumme menevät niin yksiin !

Tälläistä toivoisin jokaiselle parille ! Haluan myös olla seksikäs miehelleni, enkä laahusta villasukissa ja mummoyöpaidoissa !

Meillä suhde aivan kokoajan katkolla!!! Kai se tästä loppuukin kun mies on kuin pelkkä haamu sängyllä, väsyneenä ja kalpeana!!!

Olen mielettömässä puutteessa!!!!! Kroppa treenattuna salilla, uimassa ja lenkillä sekä treeni kuulilla. Timmissä kunnossa ollaan ja mies on kun ei edes huomaisi, hyvä kun halausta vastaan ottaa.. Taas panettais mielettömästi!!!

ainakaan mitään kiintiötä ole, joskus useammna kerrankin päivässä, joskus pari kertaa viikossa vain. useimmiten mies ehtii olla se aloiteentekijä, mutta enpä minä oikeastaan koskaan ole vastaankaan pannut yhtään, aina olen lähtenyt mukaan. kyllä siinä on ihan muista syistä hommat stten jäissä, ei se avioliitto, sukupuoli, ikä, ulkonäkö tai lapsimäärä tällaisia määrittele.

Molemmat olemme aktiivisia ja seksiä on 4-10x viikossa. Aloitteita tekee molemmat, tosin välillä meidän koko päivä on ihan yhtä esileikkiä tahallisine pyllistelyineen, hyväilyineen ja ohimennen puristeluineen ;)

Ja olemme 31-v molemmat, yhdessä 14v ja lapsiakin 4

eli panettaa jokapäivä, tosin tässä elämän vaiheessa (2uhmaikästä ja koliikkivauva) on vaan helpompaa hoidella ite ittensä joinain päivinä ku alata sextaileen.

siitä huolimatta 2-3 kertaa viikos yleensä touhaillaan kimpas.

enemmänkin haluttais, mutta tää nyt on tätä.....

kunhan tilanne helpottaa kuvittelisin että palataan 6-7 kertaa viikos tahtiin

(paizi menkkaviikolla otan suihin pari kertaa lähinnä säälistä, ittee kun kaikenlainen sexi sillon etoo)

ja vastaajana siis 25v nainen, 9 yhteistä vuotta tuli täyteen eilen =)

Lainaus:

vaan eipä ole osunut kohdalle, joten joutuuko tyytymään loppuelämän epätyydyttävään seksiin?? (ei 2-3 kertaa kuussa ole MITÄÄN)

Älä turhaan etsi uutta kumppania, vaan herättäkää himonne vaimosi kanssa ! Se on täysin mahdollista, olkaa rohkeita ja puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä ! Kertokaan täysin avoimesti toinen toisillenne mitä haluaisitte kokeilla !

Onnea seksin metsästykseen omassa liitossasi !!!!

terkuin "sen löytänyt"

Lainaus:

vai joka päiväkö te ruinaatte??

Kyllä olisi ihanaa olla sellaisen naisen kanssa joka haluaa seksiä 3-4 krt/viikossa

Nyt muuten elämä OK, mutta seksiä 1-3 krt/kuukaudessa

Se kai 40:sen miehen kohtalo??

Mutta joillekkin ja kai aika useille liitoille käy noin. Minunkin, ja olimme alle 35v.Toinen ei enää sytyttänyt kun ei ollut rakkautta,no anyway voihan himoa olla ilman rakkauttakin. nyt olen tavannut itseäni 11 vuotta vanhemman miehen, jota haluan koko ajan ja olimme juuri lomalla ja meillä oli seksiä joka päivä, kahdestikin joten kyllä 50n mieskin pysyy kun intohimo on kohdillaan, nam!Itse olen siis 39 ja haluan todellakin monta kertaa viikossa. Toki joskus on päiviä esim kuukautiset kun ei niin kauheesti haluta, silti himoitsen miestäni ja haluan koskettaa ainakin.

Lainaus:

*OON meitä*

*Sinähän sen päätät*

*Tonkin päätät itse :)*

mutta touhutaan useammin kuitenkin, kun mies osaa niin hyvin houkutella petipuuhiin. :-) On ihana antamaan suuseksiä, sormettamista ja dildoakin, niin että mulle huolehtii aina ensin orgasmin ennen kuin tulee sisään. Tykkään vaihtelusta, joten nautin kun saan thaihelmiä pyllyyn tai muuta kivaa. Oon piiskaakin pyynnöstä saanut.;-) Ei siis valittamista.:-)

n31/m34, kolme lasta ja 12v yhdessä

Eikös sitä aina sanota, ettei ole olemassa kylmiä naisia vaan taitamattomia miehiä ;-)

Että etenkin te, joille AINA osuu ne kylmät naiset - katsokaa vaihteeksi peiliinkin. Oletteko te seksinne ansainneet? Annatteko naisellenne vai luuletteko vain antavanne?

Meillä seksiä lähes päivittäin, joskus aamulla ja illallakin jos oikein himottaa. Ikää kummallakin 40v, eli ei ole iästä kiinni (ellei sitten vaan himot lisäänny iän myötä..)

ehkä 2-3 kertaa kuussa ja jos multa kysytään, ei ainakaan yhtään useammin tarvis ollakaan.

Kamalaa jos ois mies joka haluis sänkyyn 3-4 kertaa viikossa, yäks. Menis kyllä aika nopeesti vaihtoon.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat