Vierailija

oon rv 28

ja ollut koko päivän tosi huono olo...mietin vain että mitä vois olla....

mitä oireita teillä ollut raskaus myrkytyksessä...??viime neuvolassa oli virtsassa valkuaiset koholla

toivottavasti ei nyt kumminkaan olis se,

kertokaa hyvät kanssasisaret!!

Kommentit (6)

Oireina mulla tosi kovat kivut ylämahalla sekä yläselässä, pahoinvointi, lievät näköhäiriöt, pää- ja niskasärkyä joka voimistui koko ajan, verenpaineet taivaissa, reilusti pissassa valkuaista, toksemialabrat, alaraajojen refleksit lähes klooniset ja turvotukset.

Eli mulla taisi melkein ollakin kaikki oireet mitä tuohon myrkytykseen liittyy.

Että kannattaa ottaa vaan heti yhteyttä neuvolaan jos tuntee olonsa huonoksi tai oudoksi sillä raskausmyrkytys voi kehittyä tosi nopeasti ja salakavalasti.

Ja varsinkin jos sulla ollut valkuaista virtsassa viime käynnillä niin ehdottomasti menisin sinuna tarkistuttamaan asian varmuuden vuoksi vaikka olisikin turha käynti.

T:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla silmissä välillä sumeeta,,onkohan ne näköhäiriöitä...ja tosi paha olo....

mitähän tässä tekis alkaisko nukkuun vai ei???

Abua,,kuka kertois

Nimittäin näköhäiriöt ja päänsärky viittaavat myrkytykseen.

Suosittelisin kokemuksen rintaäänellä sua selvittämään asian heti jos kerta koko päivän ollut huono olo ja jos kerta nyt näköhäiriöitä.

jätin sit lapraan reiluviikko sitten virtsanäytteen,mut olen unohtanu soittaa vastauksen ku oltiin viimeviiikko lomalla....

pää ei ole kipeä,mutta huono olo koko päivän ollu... veren paineet olivat sillon hyvät ,mutta siitä on kyllä aikaa...

perjantaina olisi lääkärineuvola..

mietin täs et lähteäkö käymään päivystyksessä vai ei,,,

ei ole ylämaha varsinaisesti kipeä,mutta painaa kovasti ylämahaan ja hankala olla!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat